Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2018, 21:28:00
Om te janken wat slecht
Het was zo slecht, dat het niet onder woorden is te brengen hoe slecht het wel was.
We zijn wel een ronde verder, maar het voetbal is wel volledig door de onder grens gegaan.


Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op oktober 30, 2018, 22:51:26
Zo slecht, zo slecht. Had beter thuis kunnen blijven, wat een drama, met Conraad voorop, dat die jongen mag beginnen na vrijdag en dan ook nog zo laat worden gewisseld.
Dramatisch niveau de laatste weken, niet om aan te gluren.
Hake moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is.

speculeter

Als we Vrijdag zo voetballen worden we volledig weggespeeld door die jonkies uit Amsterdam




denistel

plichtmatig potje voor de mannen 1e helft zag ik spelers de bal vaker
naar de tegenstander dan medespeler spelen, maar niemand doet er
wat mee langs de kant ze laten ze maar wat aan modderen. de iets
meer dan 3000 supporters stonden lekker voor lul vind ik.
lui lopen ook nog een rondje langs vrijwel lege tribunes zelfs dat hebben
ze niet in de gaten.

een compliment voor HFC dat ze het ons zo moeilijk maakte zegt hake??
we maakten het ons zelf moeilijk zou ik zeggen

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2018, 22:56:04
Hake moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is.
idd . Conraad was zo slecht.. cigcagniks en Skils steeds een beetje de bal op halen en steeds samen in de middencirkel.El baad geeft in de eerste 25 min 6 slechte passes. Naja zo kun je wel doorgaan....

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 23:13:25
plichtmatig potje voor de mannen 1e helft zag ik spelers de bal vaker
naar de tegenstander dan medespeler spelen, maar niemand doet er
wat mee langs de kant ze laten ze maar wat aan modderen. de iets
meer dan 3000 supporters stonden lekker voor lul vind ik.
lui lopen ook nog een rondje langs vrijwel lege tribunes zelfs dat hebben
ze niet in de gaten.

een compliment voor HFC dat ze het ons zo moeilijk maakte zegt hake??
we maakten het ons zelf moeilijk zou ik zeggen
hake kun je niet meer serieus nemen. Afgl vrijdag vond ie ook dat we het goed deden terwijl egels ook veel beter was.

Tanjajeah

#2391
Oef, wat wat het slecht inderdaad. Tuurlijk, amateurs, altijd lastig. Maar het voetbal dat Cambuur op de mat legt is werkelijk schrikbarend. Er zit geen enkele finesse in dit elftal, geen slimme passjes, niks.

Met name aanvallend was het erg slecht. Zowel Robertha (terecht gewisseld) in de eerste als Rossi in de 2e helft, en ook Kippersluis. Wat wel zorgen baart is dat ik geen enkele speler beter zie worden lopende dit seizoen. Ook het spel blijft over het algemeen ver ondermaats. Kan dit elftal simpelweg niet beter?

Conraad was weer de slechtste speler aan Cambuurkant. Hij mocht ook weer een corner nemen, maar net zoals tegen Go Ahead (2 keer) leverde hij die af op kniehoogte. Typerend. Ik weet zo niet wat de alternatieven zijn, maar je kunt hem na de afgelopen wedstrijden met goed fatsoen geen basisplaats meer geven komende vrijdag.

V-man

Ik vind Mathieu wel beter t.o.v vorig seizoen. Conraad pfff. Was het geen idee om Etten es te proberen? Tenenkrommend ook dat zodra de tegenpartij een aansluitingstreffer maakt wij voetballend weer de kluts kwijt raken!

wiekie1969

Ik mis Houtkoop.

Jandehulk

Het ergste is nog wel dat we ook niet beter worden ...sorry hoor,maar hake maakt ons niet beter .. We hebben veel te slecht materiaal ook dat mentaal niks kan heffe...jammer.

Cambuur Groningen

Het was beroerd, dat geef ik toe, maar je zult maar supporter van Oss of Almere zijn... Vrijdag Conraad eruit, Etten ergens een plekje geven en je krijgt denk ik wel een hele andere wedstrijd. Jajax komt zich echt niet met een handbalverdediging ingraven lijkt me.

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 31, 2018, 07:18:47
Het was beroerd, dat geef ik toe, maar je zult maar supporter van Oss of Almere zijn... Vrijdag Conraad eruit, Etten ergens een plekje geven en je krijgt denk ik wel een hele andere wedstrijd. Jajax komt zich echt niet met een handbalverdediging ingraven lijkt me.

Of van Psv. En lijkt erop dat Roda en Twente ook weinig briljante wedstrijden hebben gespeeld. Er werd gisteren op momenten aardig gecombineerd, alleen werd het te ver doorgevoerd. Worden er niet twee ballen van de lijn gehaald wij je met 4-1, dat lijkt all heel anders. Conraad moet idd maar een keertje banken, dat kan echt niet. Des te vreemder was het dat de eerste helft alles over zijn kant ging.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op oktober 31, 2018, 00:39:12
Ik mis Houtkoop.

Die speelde tenminste 1 op de 10 wedstrijden nog eens een aardige pot ja.


denistel

wat hevve we met andere clubs te maken hoe die spelen of verliezen,

ik kijk naar hoe wij spelen en er zit totaal geen lijn in het spel.
en zoals wel vaker een spelers of spelers waarvan iedereen hier
zegt die kan er niks van speelt/spelen altijd. zo lang dat zo blijft
wordt het niks.

Noordcambuur

Je kunt aan de spelers zien dat ze niet lekker in hun vel zitten.
Rossi raakt geen pepernoot meer de slechtste man in de 2e helft wat een draak van een spits.
Steenvoorden heeft het helemaal gehad bij onze club en terecht.
Waarom in vredesnaam geen Kallon veel meer gevaar in de aanval.
En tot slot Mous heeft ons verder geholpen naar de laatste 16.