Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 29, 2018, 23:29:54
wie zijn b keus dan?? we mutte eerst maar zien of we met de basis spelers dit
kunnen winnen.
Als Hake niet met de op dit moment sterkste opstelling begint, kan het inderdaad wel eens een heel vervelende avond gaan worden.

sk13

Slecht en koud weer. Ach het zijn maar amateurs. Brr het is omdat het moet. Maar we hewwe er geen nocht an. Denk dat we zo'n wedstrijd krijge.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2018, 08:00:16
Als Hake niet met de op dit moment sterkste opstelling begint, kan het inderdaad wel eens een heel vervelende avond gaan worden.

iig dezelfde 11 als vrijdag, met Schils ipv Boerlage.

denistel

#2373
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 29, 2018, 12:28:10
Kassa's evt. ook open morgenavond
Het lukt me niet om eerder aan te schaffen en online vind ik niet cool gaan

ja natuurlijk kaartjes zijn nog steeds 5 euro trouwens

DayDreamer

Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 12:45:20
ja natuurlijk kaartjes zijn nog steeds 5 euro trouwens

Vind € 5 ook wel de max voor zo'n kut affiche hoor. Denk trouwens dat we het nog knap lastig gaan krijgen vanavond.

Vakje 13

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Systeem niet op aangepast merk ik, 7,50 af te rekenen, 5 euro moeten betalen zojuist

Galdiano

Sk betalen 5, ook aan kassa vanavond. Extra kaarten. Kosten 7,50
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Vakje 13 op oktober 30, 2018, 13:12:25
Systeem niet op aangepast merk ik, 7,50 af te rekenen, 5 euro moeten betalen zojuist

Klopt, dat melde Cambuur zo straks op twitter. Actie bleef lopen, terecht trouwens.

Drumfather SCC

Conraad en "Tikkie terug" El Baad  :zucht
Het word nog eerder 1-1 dan 2-0
Triest....

sunderland

Om te janken wat slecht

LWD vak 7

Gekke uitslagen weer vanavond. Gelukkig zijn we een ronde verder maar daar is ook alles mee gezegd.

hobbes

Ach, we zijn verder dan psv in de beker.

V-man

Tsja het lukt maar niet om die bal erin te loeien. Had die omhaal er trouwens wel in willen zien vliegen. Koud weer, kutwedstrijd en blij dat we niet gingen verlengen! Maar: we zijn lekker door!!

speculeter

Door...en daar is alles mee gezegd.
Blij dat ik weer in mijn warme huisje zit.
Volgende ronde Groene Ster thuis graag :_schater

DayDreamer

Zo slecht, zo slecht. Had beter thuis kunnen blijven, wat een drama, met Conraad voorop, dat die jongen mag beginnen na vrijdag en dan ook nog zo laat worden gewisseld.
Dramatisch niveau de laatste weken, niet om aan te gluren.