Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op december 01, 2019, 11:45:26
ik zit meer op de lijn van Collingwood: een profspeler moet echt wel in staat zijn om in 4 dagen te herstellen. Dan maar eens even lekker 2 dagen vrij na de wedstrijd tegen Feyenoord. Als je die wedtrijd wint pak je weer de recette tegen een volgende tegenstander, het geeft extra vertrouwen etc. De wedstrijd tegen Excelsior geeft ook geen garantie op winst als je de bekerwedstrijd weggeeft.
Als je de volgende ronde wint kun je wellicht nog een amateur treffen en misschien daarna nog een matige ere of 1ste divisionist. Altijd voor je kansen gaan
Henk, held, bedankt

michello

#2686
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 01, 2019, 16:11:57
Als je de volgende ronde wint kun je wellicht nog een amateur treffen en misschien daarna nog een matige ere of 1ste divisionist. Altijd voor je kansen gaan

Precies,  ik denk dat we dan ook weer kunnen beschikken over Antonia en dan is Jacobs ook alweer terug. 
En Excelsior? De Winterstop lonkt dus nog één keer aanzetten.  We hebben kunnen zien hoe we ze helemaal scheel tikten in eigen huis. Daarbij, een ploeg die bovenaan staat krijgt energie ipv dat het energie kost  :D

moodygrunn

Het is natuurlijk ook niet gezegd dat Feyenoord met de sterkst mogelijke opstelling hier aantreedt. Zij komen dan net uit een week met Porto-uit, PSV-thuis en 3 of 4 dagen later staat Utrecht-uit alweer op t programma
In Henk en Sandor we trust

scc-aaron

Citaat van: moodygrunn op december 01, 2019, 23:31:36
Het is natuurlijk ook niet gezegd dat Feyenoord met de sterkst mogelijke opstelling hier aantreedt. Zij komen dan net uit een week met Porto-uit, PSV-thuis en 3 of 4 dagen later staat Utrecht-uit alweer op t programma

Het is voor Feyenoord en advocaat de enige kans om een prijs te pakken. Dus wanneer niemand geblesseerd is, speelt het sterkste het beste team in de ogen van Advcaat

Lore

Citaat van: scc-aaron op december 02, 2019, 04:02:52
Het is voor Feyenoord en advocaat de enige kans om een prijs te pakken. Dus wanneer niemand geblesseerd is, speelt het sterkste het beste team in de ogen van Advcaat

Zou je denken, maar ik kan mij voorstellen dat na Porto en PSV het wat lastiger is om je te motiveren.

sunderland

Idd dat denk ik ook. Denk echt dat we minimaal 50% kans hebben.

sunderland

Hangt er ook erg vanaf waar wij mee komen. Mis je muhren of Mc intosch bijv dan ben je al stuk minder

sunderland

Laat de Knjb dit niet lezen...

okkele

Citaat van: sunderland op december 02, 2019, 12:28:28
Laat de Knjb dit niet lezen...
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op december 02, 2019, 12:31:51
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.
hahaaa Hest et door. En blom zal ook de weds fluiten. Clubs even een zetje geven is de Knjb goed in

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op december 02, 2019, 12:31:51
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.

Schorsingen gelden alleen voor de competitie of alleen voor de beker, dus daar hebben we geluk mee  8)
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:02:35
Schorsingen gelden alleen voor de competitie of alleen voor de beker, dus daar hebben we geluk mee  8)

Direct rood niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op december 02, 2019, 13:06:07
Direct rood niet.

Dus bij direct rood tegen ajax ben je tegen Feyenoord geschorst?
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:37:40
Dus bij direct rood tegen ajax ben je tegen Feyenoord geschorst?

Ja

Galdiano

Ik heb zo'n vermoeden dat Blom deze kant weer opgestuurd gaat worden tijdens Feyenoord thuis.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets