Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Ik dacht iets kleiner, 14.700. En uitvak 700?

Treb

Kunnen we ook met een b elftal aantreden?

Die hele beker kan me nu gestolen worden eigenlijk.

hobbes

Citaat van: Treb op december 07, 2019, 11:36:19
Kunnen we ook met een b elftal aantreden?

Die hele beker kan me nu gestolen worden eigenlijk.

Waarom? Dit levert goed geld op en een evt volgende ronde pik je dan ook mooi mee.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.

De verkooprestricties spelen denk ik een grote rol. Je kan niet makkelijk iemand meenemen als diegene geen clubkaart heeft. Begrijpelijke en gewenste maatregel lijkt me, anders veert bij een goal van Feyenoord (stel...) het halve stadion op.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op december 07, 2019, 12:03:46
De verkooprestricties spelen denk ik een grote rol. Je kan niet makkelijk iemand meenemen als diegene geen clubkaart heeft. Begrijpelijke en gewenste maatregel lijkt me, anders veert bij een goal van Feyenoord (stel...) het halve stadion op.
Ik kan als sk houder toch iedereen meenemen die ik wil
Henk, held, bedankt

moodygrunn

excuus, ik beredeneerde vanuit clubkaarthouders... daar is geen +1 mogelijk
In Henk en Sandor we trust

Inferno-058

Nog 3 kaartjes.
2 voor Zuid
1 voor West

speculeter

Mocht iemand nog kaartje hebben voor Oost hou ik mij aanbevolen!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 07, 2019, 12:40:28
Ik kan als sk houder toch iedereen meenemen die ik wil

Ja natuurlijk man... ik neem mn beste vriend mee... met een afwijking geboren hij is een feyenoord man.
We gaan samen in 1 auto gunnen het elkaar allebei.
Hoop dat zijn terugreis veeeeeel langer duurt dan de mijne |:)

papier

Had zo wel een handvol mensen mee kunnen nemen, maar gezien de restricties is het er slechts een. Een rotterdammer notabene.

okkele

er zullen ook wel wat rotterdammers verspreid over de tribunes zitten.
hopelijk kunnen de achterbuurters zich beheersen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Chielvak19

Publieksvakken zijn inmiddels volledig uitverkocht
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

Citaat van: okkele op december 08, 2019, 11:26:08
er zullen ook wel wat rotterdammers verspreid over de tribunes zitten.
hopelijk kunnen de achterbuurters zich beheersen.

Heb er geen moeite mee dat er enkele verspreid zitten, als ze zich maar kunnen gedragen en aanpassen. Als het maar niet het halve stadion is
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

denistel

voor die lui valt hier niets te juichen

Chielvak19

Citaat van: denistel op december 08, 2019, 15:46:38
voor die lui valt hier niets te juichen

Ga ik wel vanuit idd
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen