Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Vast. Of Manschot.

Feyenoord moet natuurlijk wel door in de beker.

Inferno-058

Nog niet eens uitverkocht..

Totaal niet verwacht.

Viper

Het is nagenoeg uitverkocht. Hier en daar nog een plekje beschikbaar, het gaat slechts om tientallen.

Galdiano

Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
en dan hoor ik hier en daar dat het nieuwe stadion niet groter moet worden. Wel weet ik dat Vd slegt en Hake et er niet beter op maakt hewwe

Zuid1991

#2705
Citaat van: sunderland op december 02, 2019, 17:43:53
en dan hoor ik hier en daar dat het nieuwe stadion niet groter moet worden. Wel weet ik dat Vd slegt en Hake et er niet beter op maakt hewwe
Daarom! Het verloren terrein dient goed gemaakt te worden.
Vd vegt en consorten hewe heel wat afbrokkelt met de conclusie dat er wat mensen (tijdelijk) zijn afgehaakt in stadion.
Je kunt het nu ook van de positievere kant bekijken; stadion is voller dan vorige jaren, voetbal is beter, er zit schwung in de club.
Kwestie van tijd dat stadion tot de harsus toe vol zit.
Als we vrijdag winnen zijn er geheid 9000+ aanwezig bij scc-jong Ajax.
Na de winter continu.
N.b: bij de graafschap zat het ook niet gelijk vol het eerste jaar van Henk en Sandor.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
Vraag ik me ook vaak af.

denistel

Citaat van: Inferno-058 op december 02, 2019, 18:25:04
Vraag ik me ook vaak af.

binne wat sk houders die geen kaart haalt hevve door welke omstandigheden
dan oek maar.

als je naar 12.500 gaat in nieuwe stadion met meer comfort enz en ere div voetbal
sist elke keer vol is mijn mening.

SCC-J

Maar het wordt 15.000 zo ongeveer.

Lore

Citaat van: SCC-J op december 02, 2019, 22:44:46
Maar het wordt 15.000 zo ongeveer.

Ja, voelt voor mij wel als veel te groot. Zal wel een kostenoverweging zijn. Dat het niet veel duurder is om 15.000 te doen en ze dus het er maar bij doen.

fred

Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.

Het best wel late tijdstip op een doordeweekse dag zal hier wel mee te maken hebben.
Nog 44 kaartjes beschikbaar, raakt echt wel uitverkocht...

papier

Citaat van: Lore op december 04, 2019, 11:15:28
Ja, voelt voor mij wel als veel te groot. Zal wel een kostenoverweging zijn. Dat het niet veel duurder is om 15.000 te doen en ze dus het er maar bij doen.

De optie moet je meenemen in je ontwerp maar ik zou dat niet direct realiseren. Gaat het zoals bij Groningen is het handig om op korte termijn op eenvoudige wijze te kunnen uitbreiden (bij PEC ook gedaan). Gaat het minder dan zit je anders met een groot stadion en moet je zwarte doeken over stoeltjes draperen om het nog enigszins aangenaam te laten lijken (Vitesse).

Drumfather SCC

Nog 39 kaarten te koop;
Noord: ❌
Oost: ❌
Zuid: 32
West: 7

Lore

Citaat van: papier op december 05, 2019, 15:40:03
De optie moet je meenemen in je ontwerp maar ik zou dat niet direct realiseren. Gaat het zoals bij Groningen is het handig om op korte termijn op eenvoudige wijze te kunnen uitbreiden (bij PEC ook gedaan). Gaat het minder dan zit je anders met een groot stadion en moet je zwarte doeken over stoeltjes draperen om het nog enigszins aangenaam te laten lijken (Vitesse).

Ja, dat lijkt mij ook. Maar het wordt wel 15.000 toch?

Zuid1991

Citaat van: Lore op december 06, 2019, 14:25:08
Ja, dat lijkt mij ook. Maar het wordt wel 15.000 toch?
Ja wordt 15000.
Nieuw stadion zal de club in alle opzichten omhoog duwen.
Kijk naar Zwolle, az, etc.
Zwolle zat in oude stadion amper 5000 mensen.
Oude az stadion in eerste divisie niet vol.
Zelfde geldt voor Heracles.
We hebben genoeg potentie.