Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Doet ie knap uiteindelijk

sunderland

Citaat van: R058 op oktober 28, 2021, 19:20:54
Mag wel wat meer gespeeld worden met overlappen aan de zijkanten en wat voorzetten geven als het in het midden zo druk is. Vooral met Uldrikis die veel langer is dan die centralen van hun.
dat snapt sambrissa niet !

papier

Tweede helft maar met Ter Heide, Kiss, Doodeman en vd Meer wat mij betreft.

Bens

Trouwens waardeloos commentaar.

zeewolde

Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 19:28:18
Tweede helft maar met Ter Heide, Kiss, Doodeman en vd Meer wat mij betreft.
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater

thankyou

Compleet off-topic maar wat is er met Dodeman? Gewoon te licht? Prive problemen? Hij had bij Volendam wel aardige statistieken.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

papier

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2021, 19:33:26
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater

Vd Meer heeft al eens op linksback gestaan dus of hij of Gullit in het centrum. Ter heide rechtback. Doodeman rechtsvoor en maar wat wisselen met Kiss op links. Staat nu ook een linkspoot op rechts. 3-0 klaar.

Laat ze maar wat minuten maken en dan houden we Kallon nog heel.

papier

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2021, 19:33:26
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater

3 goed :P

Mulattieri


papier

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 19:53:34
Volgens mij ben jij Pascal Bosschaart.

Shit! Heb je in mn post geschiedenis gekeken ofzo?

Treb

Niet teveel waarde aan hechten misschien, maar tis wel erg matig allemaal.

sunderland

Citaat van: Treb op oktober 28, 2021, 20:08:49
Niet teveel waarde aan hechten misschien, maar tis wel erg matig allemaal.
poeh zeer matig.

sunderland

Bejaarden voetbal

Walter

Kiss zou niet misstaan bij de tegenstander. Wat een drama die man

Treb

Citaat van: Walter op oktober 28, 2021, 20:20:17
Kiss zou niet misstaan bij de tegenstander. Wat een drama die man

Laat Ter Heide dan ook maar daar.