Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Tsja die hebben een Lokesa op de bank. Das wel wat anders dan R?lke  :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Het zou toch prachtig zijn ronde verder en dan Ajax of Dkv loten thuis volle bak en dikke inkomsten  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 11:21:57
Het zou toch prachtig zijn ronde verder en dan Ajax of Dkv loten thuis volle bak en dikke inkomsten  :thumbsup

Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:42:25
Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)
:zucht :zucht :zucht

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:42:25
Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)

:_schater :_schater :_schater

De Gast

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?

Goeie vraag. Misschien helft om helft.
Berkhout zullen ze ook wel rust geven.
Laat de anderen het maar laten zien. Heb er wel vertrouwen in dat we ze dan gaan pakken.
Laatste half uur de basis er in eventueel.

Bankzitter

Berkhout krijgt genoeg rust als Baouf weer basis speelt.

janou

Neem aan dat de 2e keeper gaat keepen ook?


Trainert!

Citaat van: janou op oktober 27, 2025, 10:17:03
Neem aan dat de 2e keeper gaat keepen ook?


beste keeper moet gewoon altijd spelen

oost

Ik hoop dat ze dit jaar de beker wel serieus nemen?. Ik denk heus niet dat wij kans maken hem te winnen l. Maar thuis duels tegen een top 3 clubs of dkv zou toch heerlijk zijn.

sunderland

Citaat van: oost op oktober 27, 2025, 21:09:30
Ik hoop dat ze dit jaar de beker wel serieus nemen?. Ik denk heus niet dat wij kans maken hem te winnen l. Maar thuis duels tegen een top 3 clubs of dkv zou toch heerlijk zijn.
we moeten voor promotie gaan dus zijn de competitie wedstrijden veel belangrijker op dit moment. Dus zal Henk keuzes maken om zaterdag weer het beste team neer te zetten. De jonge jongens die tot nu al paar x prima zijn ingevallen zullen nu meer tijd krijgen. Ben ook best wel benieuwd hoe het komt te staan. Als je bijna voor niks speelt in de competitie dan is de keuze om sterkste team op te stellen veel makkelijker

Noordcambuur

Beker is wel belangrijk vorig seizoen ook laten schieten in Waalwijk (4-1 verlies)en zijn we ook niet gepromoveerd (3e plaats) en 1e ronde playoffs uitgeschakeld.

Specuveter

Tweede keeper erin dus
En Nap debuteert voor Souren.

Bernardo

6 wisselingen, deels door fitheid aldus Henk.

Specuveter

Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor