Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Lekker blijven opbouwen met van Mullem  :proost

papier

Citaat van: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:06:15
Lekker blijven opbouwen met van Mullem  :proost

Hem aanspelen als hij tussen drie man staat is ook niet geweldig mokzegge

anderszchristian

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:08:47
Hem aanspelen als hij tussen drie man staat is ook niet geweldig mokzegge
Ze laten hem bewust vrij staan, dan moeten we de lange bal maar spelen

CambuurArnhem

Het valt nog niet mee...

papier

Citaat van: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:09:53
Ze laten hem bewust vrij staan, dan moeten we de lange bal maar spelen

Nou ja vrij, hij stond tussen drie man in. Zat meteen druk op. Dat had Nieling moeten zien

papier

Lol makkelijk gegeven, maar goed zo hebben wij ze ook al meegekregen

Poetser

Dit kan niet waar zijn toch.. een penalty..  :_schater

AL

Dit kan toch nooit een penal zijn. Wat een schande.
Overigens zat de 1-0 er aan te komen natuurlijk.
V Mullem loopt weer te schutteren als een pupil.

Viper

Het stadion van ADO is behoorlijk leeg zeg, met name in de hoeken. Ik ben blij dat wij open hoeken hebben.

papier

Citaat van: Viper op oktober 29, 2024, 21:16:06
Het stadion van ADO is behoorlijk leeg zeg, met name in de hoeken. Ik ben blij dat wij open hoeken hebben.

En niet tot aan het veld. Misschien wel het lelijkste nieuwe stadion in Nederland

Poetser

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:17:03
En niet tot aan het veld. Misschien wel het lelijkste nieuwe stadion in Nederland

Van buiten sowieso

papier

Manschot heeft vandaag z?n ogen dicht?

papier

Heb echt het idee wat we nog niet begonnen zijn met voetballen en ons mee laten slepen in het slordige maar fanatieke voetbal van ADO. En toch twee aardige kansen en ADO al twee geel.

CambuurArnhem

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:21:45
Manschot heeft vandaag z?n ogen dicht?

Dit keer in ons voordeel...