Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

denk dat v deelen achter garcia aan mut en een loper achter haps
zal dus oek daarom wel 5-3-2 wudden dan kun je ze opwachten.
op recgts hebben ze johansson en jahanbaks dus wordt zo wie zo veel lopen

sunderland

Citaat van: rudie op februari 27, 2017, 12:47:27
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?
als bakker daar komt te spelen zijn we de klos . Krijg je graafschap problemen want bakker kan dat niet en dan mis je dus ook de leider van het middenveld

Collingwood

Publiek niet welkom bij trainingen AZ

WIJDEWORMER De eerste selectie van AZ werkt de komende dagen alle trainingen in besloten vorm af. Publiek en pers zijn niet welkom in de voorbereiding naar het bekerduel met Cambuur Leeuwarden.

In die wedstrijd staat een ticket voor de bekerfinale op het spel. AZ draait de laatste tijd niet al te goed. De Alkmaarders kregen afgelopen donderdag een oorwassing van Olympique Lyon in de Europa League en tegen PEC Zwolle kwam het afgelopen zondag niet verder dan een gelijkspel.

AZ traint overigens wel vaker besloten. Dat in de voorbereiding op een wedstrijd alle trainingen besloten zijn komt zelden voor.

http://www.nhnieuws.nl/sport/201155/publiek-niet-welkom-bij-trainingen-az

Van den Brom is al behoorlijk in paniek zo te zien.
Kalmte alleen kan u redden.

MP4L

Kan iemand hier nog aan kaarten komen voor het thuis vak? Ik zou erg dankbaar zijn  :koffie

oldehove

Citaat van: MP4L op februari 27, 2017, 14:36:20
Kan iemand hier nog aan kaarten komen voor het thuis vak? Ik zou erg dankbaar zijn  :koffie
Forum van ajax & feyenoord even vragen voor een clubcard code  :y
ut komt su as het komt

PePe

Gaat de video scheids Cambuur weer redden in deze wedstrijd?

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op februari 27, 2017, 14:33:59
Van den Brom is al behoorlijk in paniek zo te zien.
Cambuur traint ook 2 van de 3x besloten. Weet niet of dit met paniek te maken heeft.

denistel

poespas allemaal man cambuur het az al 4 x bekeken en andersom ook.

Galdiano

Citaat van: denistel op februari 27, 2017, 22:01:18
poespas allemaal man cambuur het az al 4 x bekeken en andersom ook.

Hoezo? Als je passes lijnen ziet van laatste 2 wedstrijden gaat alles van keeper naar Wuytens en dan naar Rienstra.

Met besloten trainingen kun je op andere lijnen gaan trainen en veras je je tegenstander wellicht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Breekie

Is er toevallig ook iemand die een plek over heeft  in de auto die vanuit Leeuwarden donderdag richting Alkmaar gaat? Graag een PM.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op februari 27, 2017, 21:43:06
Cambuur traint ook 2 van de 3x besloten. Weet niet of dit met paniek te maken heeft.

Het lijkt me heel sterk dat AZ alle trainingen besloten had gehouden als ze redelijk of goed hadden gepresteerd tegen Lyon en PEC.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 00:08:02
Het lijkt me heel sterk dat AZ alle trainingen besloten had gehouden als ze redelijk of goed hadden gepresteerd tegen Lyon en PEC.
We zullen het nooit weten. Het blijft gissen.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op februari 28, 2017, 00:38:16
We zullen het nooit weten. Het blijft gissen.

Dat klopt uiteraard. Maar het zegt mij genoeg dat dit onder Van den Brom nooit eerder is gebeurd, en ze hebben heus wel meer belangrijke potjes gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

nannenijpscc

Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 09:24:15
Dat klopt uiteraard. Maar het zegt mij genoeg dat dit onder Van den Brom nooit eerder is gebeurd, en ze hebben heus wel meer belangrijke potjes gespeeld.
Dan blijkt het dus wel dat dit voor hun een erg belangrijk potje is, benieuwd naar de formaties/tactieken van beide elftallen.

El Ma-kri-niii

#1364