Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

Citaat van: Treb op november 18, 2019, 10:02:16
Vanaf 10 uur toch? Tis 10:02 en ik zie niks?

Helemaal naar onderen (mobiele site) of rechtsboven (webversie) staat een terugkoopknop. Al kun je beter naar het stadion gaan denk ik
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

hobbes

Bij mij stond er in het rood "Melding" en daar kon ik mijn stoel kopen.

Treb

Bij mij staat halve seizoenskaart. Prutsers.

michello

Gewoon even contact opnemen. Is vaak zo weer geregeld  :thumbsup

Tukker

Wat een slechte site om tickets te bestellen zeg. Daar is nog wel iets te verbeteren. Foutmelding na foutmelding maar heb nu gelukkig via via twee tickets kunnen bestellen. Noord zal wel heel snel uitverkocht zijn.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Ik krijg alleen maar 'er zijn geen abonnementen te hernieuwen'.. echt slecht dit

Cambuur Groningen

Oh lukt nu wel... maar hoe bestel ik een extra kaart?

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:43:08
Oh lukt nu wel... maar hoe bestel ik een extra kaart?

Doorgaan met winkelen, Cam-Fey uitkiezen

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op november 18, 2019, 10:45:39
Doorgaan met winkelen, Cam-Fey uitkiezen
dank... lekker, nog maar 5 plekken beschikbaar... die ik niet wil?

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:50:42
dank... lekker, nog maar 5 plekken beschikbaar... die ik niet wil?

Ik ben sowieso benieuwd hoeveel kaarten er voor de vrije verkoop beschikbaar komen. Als iedereen +1 doet zijn er al geen kaarten genoeg.

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op november 18, 2019, 11:02:22
Ik ben sowieso benieuwd hoeveel kaarten er voor de vrije verkoop beschikbaar komen. Als iedereen +1 doet zijn er al geen kaarten genoeg.
weinig denk ik, West is al bijna uitverkocht. Diegenen die niet stiekum op het werk al gaan bestellen en dat vanavond nog gaan doen zorgen er met een extra kaart al voor dat het uitverkocht raakt denk ik

666

Citaat van: Tukker op november 18, 2019, 10:33:20
Wat een slechte site om tickets te bestellen zeg. Daar is nog wel iets te verbeteren. Foutmelding na foutmelding maar heb nu gelukkig via via twee tickets kunnen bestellen. Noord zal wel heel snel uitverkocht zijn.

Daar moeten ze echt naar gaan kijken, wat een slechte site om kaartjes te kopen. Zowel mobiel als op de desktop.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J

Kaarten kopen voor zuid is helemaal een crime. Die hele tribune is 1 groot vak waardoor stoeltjes zo groot zijn als pixels. Verder veel onnavolgbare fout meldingen.

NRG

Net ruim een uur in de rij gestaan bij het stadion. Maar het is gelukt..
In het nieuwe stadion maar investeren in een goed online ticketsysteem

Drumfather SCC

Ik ben een vakje opgeschoven (van 22 naar 21) omdat ik daar geen extra kaart kan kopen... Kan 22 niet aanklikken

Zal er wel mee te maken hebben dat de kids van de Line-Up enz. daar altijd zitten
Ben ook de enige kaarthouder daar volgens mij haha!
Maar ik wil gewoon mijn eerste stoeltje bij Cambuur ooit mee naar huis over 2 jaar ;)

Maar ik en mijn ouwe heer zijn er bij en dat telt!
Op naar een mooie pot met een volle bak