Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Yellow Army op december 17, 2018, 21:13:12
En Diemers niet te vergeten

Die Cambuur veel te vroeg verliet.

Collingwood

Rossi vervangt Robertha, die is ziek. Verder dezelfde opstelling.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op december 18, 2018, 14:08:15
Rossi vervangt Robertha, die is ziek. Verder dezelfde opstelling.
Schindler en Rossi samen in de basis...
Kan je ook wel thuis blijven

Jandehulk

Nee,Robertha draaide lekker !!.. :_schater

sk13

Die draait wel sneller dan Rossi  :proost

speculeter

Als je zag hoe Rossi steeds inviel houd ik mijn hart vast vanavond

Jandehulk

Met dit Cambuur hou ik altijd Mien hart vast!!....Jim doen nu wel net al leit t aan Rossi,maar kippersluis ,kallon, Robertha binnen allemaal geen afmakers

sk13

Kippersluis is geen links buiten. Stond begin vh seizoen centraal opgesteld. Scoorde toen ook met enige regelmaat of gaf assist

Drumfather SCC

#2453
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

hobbes

Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

Is niet zo raar toch, je bent de underdog als je tegen een goed draaiende eredivisie ploeg speelt. Niets te verliezen dus.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op december 19, 2018, 14:13:31
Is niet zo raar toch, je bent de underdog als je tegen een goed draaiende eredivisie ploeg speelt. Niets te verliezen dus.
Nou dit gaat immers wekelijks al op dat we niets te verliezen hebben, want we zijn altijd de underdog.
Dat ismookmde reden dat velen er geen zak meer aan vinden, want het resltaat is voor 85% vooraf al in te schatten.

Cambuurgek

Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

Tsja.....zo kan je ook alles negatief benaderen........

Het schijnt dat er ook wel eens iemand lacht op kantoor.........ik begrijp dat niet, zo goed draaien we niet.

Bankzitter

Dit wordt de avond van Mous (hoop ik)  |:)

Treb

Zit er überhaupt wel iemand in het uitvak?

zeewolde

Diemers spaart ons nog.
En Rossi loopt constant verkeerd...