Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: weestwel op oktober 24, 2016, 10:52:37
Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.

Want? GAE speelde ook Europees in stadion van Emmen.

El Ma-kri-niii

Ik ben bang dat het wat te vroeg is voor deze discussie. TEC-uit vind ik al spannend genoeg even.

Collingwood

Zelfde opstelling als tegen Oss, uitgezonderd Peersman voor de geblesseerde Steenvoorden. Zeinstra blijft dus op de goal, Nienhuis is nog niet helemaal fit.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 24, 2016, 12:26:18
Ik ben bang dat het wat te vroeg is voor deze discussie. TEC-uit vind ik al spannend genoeg even.

:_schater :_schater Voorbeelden genoeg bij ons Cambuur!

denistel

2-6 ju en naar de volgende ronde

weestwel

Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2016, 11:52:13
Want? GAE speelde ook Europees in stadion van Emmen.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het stadion van Emmen er een stuk knapper bijstaat dan dat van ons clubke.

Oosttribune

Zeinstra,
van deelen  n'toko  blackson peersman
bakker monteiro kip
houtkoop v/d streek Hoefdraad

Josli

Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2016, 14:00:14
Zelfde opstelling als tegen Oss, uitgezonderd Peersman voor de geblesseerde Steenvoorden. Zeinstra blijft dus op de goal, Nienhuis is nog niet helemaal fit.

Zoals in de tweede helft dan hoop ik...

Bankzitter

Komende twee weken moeten inderdaad de omslag komen.
Werken aan vertrouwen door wat goals tegen TEC (hopelijk Streek en Kip op schot). Dan de negatieve uitreeks bij laagvlieger Eindhoven doorbreken en daarna tegen een voetballende ploeg als Volendam weer eens een lekkere wedstrijd neerzetten.

Collingwood

Citaat van: Josli op oktober 24, 2016, 15:59:46
Zoals in de tweede helft dan hoop ik...

Dat hoop ik ook!
Kalmte alleen kan u redden.

Montana


papier

Zullen Jos Peltzer en Vincent Janssen meedoen?


Collingwood

#148
Leuk weetje: De broer van Abdelhak Nouri van Jong Ajax zit bij TEC. Hopelijk is hij niet zo getalenteerd als zijn broertje.

Citaat van: Josli op oktober 24, 2016, 15:59:46
Zoals in de tweede helft dan hoop ik...

Sipke gaf tegenover Omroep Leo inderdaad aan weer gewoon 433 te gaan spelen, net als de tweede helft tegen Oss dus.
Kalmte alleen kan u redden.