Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.

nou hij maakt een veel betere indruk in ieder geval in tegen stelling tot anderen die het
laatste jaar al1 maar minder zijn geworden maar toch altijd spelen.

Dokkumer

De enige manier waarop je het "goed" doet in zo'n wedstrijd is gewoon met 6-0 of meer winnen, geen gele kaarten en blessures oplopen. Al het andere is teleurstellend of frustrerend.


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Tec uit, altijd lastig

Galdiano

Had de hoop op een betere tegenstander.
Maar dit is mooi om bij laatste 16 te komen, bij laatste 16 ook nog zeker 3 amateurclubs.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Tegen Jos Peltzer JR!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

De wedstrijd tegen TEC zal op dinsdag 25 oktober gespeeld worden, om 20.00.
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Daar misschien maar even naartoe. Tegen beter weten in.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Nee joh.
3-1.
Eerst maken we een goal en dan stort het in.?

Noordcambuur

Nou kunnen we bij de laatste 16 komen wat denken jullie

speculeter

Nog 4 keer winnen en we spelen Europees voetbal.

weestwel

Citaat van: speculeter op oktober 23, 2016, 20:17:56
Nog 4 keer winnen en we spelen Europees voetbal.

Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.

denistel

uitwijken naar dkv dan maar :_schater

oostside

Citaat van: weestwel op oktober 24, 2016, 10:52:37
Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.

Er is vast wel iets te regelen met Barca en stadion huur.... of is dat niet groot genoeg  :?  |:)