Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Vanmiddag toch afgereisd naar Katwijk! (Much respect!!) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Collingwood

Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

"We hebben ze een aantal keren bekeken" zei pruukje tauge in de l.c. van gisteren.

Ben benieuwd welke flapdrollen dat dan waren. Wat een onbenullen juh.

Schandalige wanprestatie gistermiddag, binne geen woorden voor.

Zit geen enkele bezieling, beleving, spirit, coaching, passie, hardheid in dit camping elftal.

Ut liekt Flamingo wel ipv Cambuur.




Collingwood

Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 00:06:10
Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.

GAE staat nu bij rust zelfs 1-0 achter tegen VV Dongen, ook een ploeg uit de Derde Divisie...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 00:06:10
Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.

Maar het is bij ons wel een patroon dat zich steeds herhaalt... héél moeizaam scoren. Het is allemaal mooi dat vasthouden aan je speelwijze en vertrouwen in je basis, maar er is geen verbetering zichtbaar. Er zal toch nog op één op twee posities gewisseld moeten worden en wat posities op een andere manier laten spelen. Kip op 10 en de buitens niet steeds naar binnen laten trekken bijvoorbeeld. Houtkoop verdient ook wel eindelijk een kans, er staat weer eens een middenvelder op zijn positie en hij mag er nu alleen in als de basis faalt.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op september 21, 2016, 18:10:00
Maar het is bij ons wel een patroon dat zich steeds herhaalt... héél moeizaam scoren. Het is allemaal mooi dat vasthouden aan je speelwijze en vertrouwen in je basis, maar er is geen verbetering zichtbaar. Er zal toch nog op één op twee posities gewisseld moeten worden en wat posities op een andere manier laten spelen. Kip op 10 en de buitens niet steeds naar binnen laten trekken bijvoorbeeld. Houtkoop verdient ook wel eindelijk een kans, er staat weer eens een middenvelder op zijn positie en hij mag er nu alleen in als de basis faalt.

Ik vind dat ons spel wel degelijk beter wordt, althans in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik helaas niet kunnen zien). We scoren inderdaad heel moeizaam, maar wat daar de oplossing voor is? Misschien toch maar eens Barto er in zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 18:46:00
Ik vind dat ons spel wel degelijk beter wordt, althans in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik helaas niet kunnen zien). We scoren inderdaad heel moeizaam, maar wat daar de oplossing voor is? Misschien toch maar eens Barto er in zetten.
Ja ik denk ook dat Barto en Kip een prima combinatie kan zijn.

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op september 21, 2016, 21:32:54
Ja ik denk ook dat Barto en Kip een prima combinatie kan zijn.

Of Barto en Hoefdraad. Tegen Almere een assist van Barto op Hoefdraad (ook de goal van Bakker kwam vanuit een combinatie tussen Barto en Hoefdraad) en gisteren andersom. Uiteraard moet ook Kip spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

En dan verliest Fortuna van amateurs... :O
Terwijl je vrijdag 3-0 wint
Ga je toch twijfelen aan wat hier gebeurt

wiekie1969

Citaat van: Drumfather SCC op september 22, 2016, 09:50:44
En dan verliest Fortuna van amateurs... :O
Terwijl je vrijdag 3-0 wint
Ga je toch twijfelen aan wat hier gebeurt

Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.






koosZevenaar

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.
Wat zijn betere tijden in jouw ogen, Sparta staat 7e in de eredivisie
Moet het nog beter of praat je over jaren geleden?

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.

Je vergeet 1 ding Wiekie: het kan ook zijn dat Anderson beter is gaan spelen! Dat de selectie kwalitatief minder is dan vorig jaar, dat klopt.

Cor

#117
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is.

Dat bdoel ik met recht lullen wat krom is. Een paar dagen geleden heb je zelf de toon gezet door te roepen dat er teveel donkere jongens in de selectie spelen en zeg je impliciet dat daar de oorzaak van de slechte resultaten zit. Vervolgens roep je dat de Monteiros! Andersons! etc. niet meer moeten spelen. Let op, je spreekt over meervoud en lijkt daarmee weer te verwijzen naar de kleur van de spelers. Wanneer er dan gezegd wordt dat Anderson dit seizoen prima speelt en dus gewoon hoort te spelen maak je ervan dat mensen Anderson de beste speler van de selectie vinden. Ik heb dat nergens gelezen. Prima dat je je geen racist voelt maar het zegt veel dat je uitsprKen door velen hier wel als zo ervaren worden. Misschien zou je ook een kritisch naar je eigen woorden kunnen kijken. Maar ik zal hier wel weer een middelvinger voor krijgen.

justremco

Citaat van: John Hiatt op september 22, 2016, 14:58:48
Je vergeet 1 ding Wiekie: het kan ook zijn dat Anderson beter is gaan spelen! Dat de selectie kwalitatief minder is dan vorig jaar, dat klopt.

Nog minder dan vorig seizoen???

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:13:26
"We hebben ze een aantal keren bekeken" zei pruukje tauge in de l.c. van gisteren.

Ben benieuwd welke flapdrollen dat dan waren. Wat een onbenullen juh.

Schandalige wanprestatie gistermiddag, binne geen woorden voor.

Zit geen enkele bezieling, beleving, spirit, coaching, passie, hardheid in dit camping elftal.

Ut liekt Flamingo wel ipv Cambuur.

dat ze ze een aantal keren hebben bekeken heeft verder niks met al die punten te maken
die jij op noemt volgens mij.we speelden in een veel te laag tempo en misten weer
een paar beste kansen dan heeft niks te maken met wat hun zwakke of goeie punten zijn toch,