Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
eerste teleurstelling zei ik al...
zoon wil ook dolgraag mee maar heeft verstandelijke beperking.
Dan was in eigen auto wat fijner geweest.
Zo enige begrip?

Casuals-lwd

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
Klagen ? als je ziet hoe het in Engeland er aan toe gaat kan je wel janken hier in Nederland qua supportersbeleid

Bolle

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R

Enige punt is de onzinnige buscombi, maar trots en blij met de actie en vooral toelichting van onze hoofdsponsor! Chapeau en wees blij en trots! €15,- is fantastisch (en bijna lachwekkend).

Bolle

Ps. Mochten we het halen komen ze vast weer over de brug voor een spotprijs!

En dat doen we!

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 22:37:39
eerste teleurstelling zei ik al...
zoon wil ook dolgraag mee maar heeft verstandelijke beperking.
Dan was in eigen auto wat fijner geweest.
Zo enige begrip?
ik denk dat je dit aan geeft bij de receptie dat er altijd wat te regelen is.
Ik zou het gewoon proberen.

speculeter

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2017, 09:37:12
ik denk dat je dit aan geeft bij de receptie dat er altijd wat te regelen is.
Ik zou het gewoon proberen.
??

Noordcambuur

Een familielid heeft ook al 4 kaarten gisteren gehaald voor thuistribune

legeips

Citaat van: Bolle op februari 05, 2017, 04:20:48
Ps. Mochten we het halen komen ze vast weer over de brug voor een spotprijs!

En dat doen we!

Skrapers..
Vraag 30 en stop die andere 15 euro in de club..

Ik heb er zelfs 100 euro voorover om Cambuur in de finale te zien..

Bolle

Citaat van: legeips op februari 05, 2017, 11:11:42
Skrapers..
Vraag 30 en stop die andere 15 euro in de club..

Ik heb er zelfs 100 euro voorover om Cambuur in de finale te zien..

Skraper? :_schater Wordt alleen aangegeven dat het een super gebaar is vanuit DD.

Finaleplek voor €100,-? Zeg maar waar ik naar over moet maken... :D

Yellow Army

Citaat van: Bolle op februari 05, 2017, 12:20:48
Skraper? :_schater Wordt alleen aangegeven dat het een super gebaar is vanuit DD.

Finaleplek voor €100,-? Zeg maar waar ik naar over moet maken... :D

Ik zal je mijn rekeningnr geven
Area 58

Bolle


legeips

Hevve we wel genoeg vuurwerk thús leggen?

Want in een heeeeel gunstig geval, denken ze op het Cambuur plein dat er in 1 jaar tijd 8x oud en nieuw wordt gevierd..

1. Halve finale plek ten koste van Utrecht
2. Finale plek ten koste van AZ
3. Behalen play offs
4. Terug komst finale
5. Promoveren via de play offs
6. Start competitie
7. Overwinning op DKV in de competitie
8. Nieuwjaar viering 2018


Kuzmanovic-Apeldoorn

Waarom speelde Utrecht eigenlijk in die lelijke shirts tegen ons? En niet in de klassiek roodwitte.
Henk, held, bedankt

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2017, 17:55:00
Waarom speelde Utrecht eigenlijk in die lelijke shirts tegen ons? En niet in de klassiek roodwitte.

Dat waren bekershirts. Hele toernooi daarmee gespeeld. Oerlelijk idd.  :P

SCC-J

Het idee er achter vindt ik niet zo raar FC Utrecht is een fusieclub van Dos, Velox en Elinkwijk.
Elk jaar pakken ze een shirt verwijzend naar 1 van die 3.
.