Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:25:29
Hou aub op om AZ naar beneden te praten . De supporters onder ons die allang bij Cambuur komen weten dat Cambuur erg sterk is om de tegenstander weer op de rails te krijgen.Het grote voorbeeld is de Graafschap 3 weken terug !

Wij zijn gewoon kansloos!

















Net als tegen Utrecht en Ajax!

John Hiatt

Precies, kansloos. En dan zien we wel waar het schip strandt. Morgen alvast richting Alkmaar!

AlkmaarAZ

We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..

okkele

Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:28:55
Vooral die weghorst zal moeilijk te bespelen zijn .
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

AlkmaarAZ

Citaat van: okkele op februari 26, 2017, 23:03:01
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
Met de corners moet je op Luckassen letten, Weghorst kan namelijk niets met z'n hoofd (behalve af en toe verliezen). Heeft zover ik weet ook nog nooit een goede kopgoal voor AZ gemaakt.

Gasgeve

Citaat van: okkele op februari 26, 2017, 23:03:01
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
Peersman wint ook veel kopduels bij corners.

Scc4-ever

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 22:44:35
We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..
we zien wel wat t gaat worden. In ieder geval vind ik t al heel knap dat mijn cluppie zover gekomen is in de beker. Ik had t vooraf echt niet gedacht. T wordt in ieder geval een spannend duel.

PePe

#1342
AZ kan Cambuur wel eens onderschatten. Als we weer zo spelen als tegen MVV, dan hebben we zeker kans. AZ gaat het ook moeilijk krijgen met het vroeg druk zetten/en afjagen door Cambuur. Het is voor beide ploegen een heel belangrijke wedstrijd. AZ heeft geen Robert Mühren meer. (gelukkig)

Vlampiep

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 22:44:35
We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..
Dat het spannend wordt staat vast en ik hoop ook op een mooie en zinderende wedstrijd.
Ik wens je alle succes met AZ, behalve donderdagavond.

AlkmaarAZ

Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2017, 09:04:47
Dat het spannend wordt staat vast en ik hoop ook op een mooie en zinderende wedstrijd.
Ik wens je alle succes met AZ, behalve donderdagavond.
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)

nannenijpscc

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 27, 2017, 10:38:11
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)
Dat hopen we allemaal hier denk ik :y, via de Play-Offs dan maar! |:)

Vlampiep

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 27, 2017, 10:38:11
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)
:thumbsup

denistel

Citaat van: PePe op februari 27, 2017, 00:39:55
AZ kan Cambuur wel eens onderschatten. Als we weer zo spelen als tegen MVV, dan hebben we zeker kans. AZ gaat het ook moeilijk krijgen met het vroeg druk zetten/en afjagen door Cambuur. Het is voor beide ploegen een heel belangrijke wedstrijd. AZ heeft geen Robert Mühren meer. (gelukkig)

denk juist nu niet wij draaien goed en zei draaien niet goed dus ze zullen juist extra gebrand zijn.
ze hadden beter gister dik kunnen winnen.

rudie

Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:28:55
En wie moet Haps opvangen? Dat is hun moter
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?

nannenijpscc

Citaat van: rudie op februari 27, 2017, 12:47:27
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?
Alles gaat in de Hotzone he! :y