Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2025, 16:46:20
Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor

in ieder geval geen vd sande ferrah sjostrand berkhout souren en jansen

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 12:59:36
Beker is wel belangrijk vorig seizoen ook laten schieten in Waalwijk (4-1 verlies)en zijn we ook niet gepromoveerd (3e plaats) en 1e ronde playoffs uitgeschakeld.
vind jij ?.vorig jaar moesten we van heel ver komen en nu staan we er. Gelukkig denkt Henk ook zo,

oost

Als je de belangrijkste spelers rust wil geven neem ik aan dat diemers ook niet speelt?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2025, 18:44:24
vind jij ?.vorig jaar moesten we van heel ver komen en nu staan we er. Gelukkig denkt Henk ook zo,
vorig seizoen verloren van rkc met 4-1 (beker)de wedstrijd daarna thuis verloren van jong AZ met 0-2.
We gaan het meemaken??2 jaar geleden ben ik ook niet vergeten halve finale beker tegen NEC.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2025, 16:46:20
Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor

Je moet wel. Je hebt er niks aan dat ze zwaar geblesseerd raken door overbelasting.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 19:39:04
vorig seizoen verloren van rkc met 4-1 (beker)de wedstrijd daarna thuis verloren van jong AZ met 0-2.
We gaan het meemaken??2 jaar geleden ben ik ook niet vergeten halve finale beker tegen NEC.
het zegt ook niet veel, wel over de fitheid. Je slaat jezelf voor de kop als er iemand zwaar geblesseerd raakt omdat ie niet helemaal fit is. Je moet wat jij zegt ook niet weer helemaal uit het voetbal ritme raken wat er is opgebouwd door dik te verliezen

Poetser

Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.
schakel programma.

Korezev

Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.
Is ook een stuk leuker om naar te kijken, ik heb gisteravond in elk geval ontzettend genoten van de 3 uitschakelingen.
Omdat wij toevallig fan van een club zijn is dat natuurlijk geen reden om deze wedstrijd uit te zenden.

Bernardo

Citaat van: Korezev op oktober 29, 2025, 13:21:24
Is ook een stuk leuker om naar te kijken, ik heb gisteravond in elk geval ontzettend genoten van de 3 uitschakelingen.
Omdat wij toevallig fan van een club zijn is dat natuurlijk geen reden om deze wedstrijd uit te zenden.

Als de wedstrijd toch niet live komt hadden ze hem toch net zo goed gisteren kunnen laten spelen dan hadden de competitie wedstrijden van ons en RKC ook niet verplaatst hoeven worden.

NRG

Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.

Voor de neutrale toeschouwer is RKC-Cambuur ook niet bepaald het meest aantrekkelijke affiche.

Johan-12

Citaat van: NRG op oktober 29, 2025, 18:10:27
Voor de neutrale toeschouwer is RKC-Cambuur ook niet bepaald het meest aantrekkelijke affiche.
En de meeste betaald voetbalclubs spelen zelf ook niet met beste 11, dus kan je van ESPN ook niet de beste opstelling verwachten  :proost

Bernardo

RKC speelt zelfs met 9 anderen in de basis

Yellow Army

Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
Area 58

TheDutchman

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 20:01:59
Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
kest ut skudde