Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Nu spelen we dus dinsdag en vrijdag. Het kan zomaar zo zijn dat er verlenging komt. Je hebt nu alleen donderdag om te trainen voor Oss. Het zijn geen watjes maar dit had in de eredivisie niet gebeurd.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 11:32:34
Nu spelen we dus dinsdag en vrijdag. Het kan zomaar zo zijn dat er verlenging komt. Je hebt nu alleen donderdag om te trainen voor Oss. Het zijn geen watjes maar dit had in de eredivisie niet gebeurd.
De wedstrijd van Hercules dit weekend is er wel uit gehaald  :?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 11:41:48
De wedstrijd van Hercules dit weekend is er wel uit gehaald  :?
waarom dan nu zondag niet :?

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 19, 2024, 11:01:19
wort natuurlijk weer niks water kan niet weg komen

Hoezo niet? Vanmorgen hier het gras getest en zit totaal geen vorst in de grond.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 14:25:06
Hoezo niet? Vanmorgen hier het gras getest en zit totaal geen vorst in de grond.
Maar er wordt niet hier gespeeld... 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 14:27:13
Maar er wordt niet hier gespeeld... 8P

In Utrecht is het warmer dan hier. Op dit moment 4.9 graden tegenover 4.1 in Leeuwarden.  :_spank
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 15:07:13
In Utrecht is het warmer dan hier. Op dit moment 4.9 graden tegenover 4.1 in Leeuwarden.  :_spank
Daarom zondag maar spelen ben je de regen voor en is het veld wel ontdooid.. tussen zondag en dinsdagavond verwachten ze 30mm regen = 30 liter per m2 :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

De wedstrijd tegen TOP is al verplaatst naar maandag 29 januari.

https://toposs.nl/wedstrijd-tegen-sc-cambuur-verplaatst/

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 15:47:55
De wedstrijd tegen TOP is al verplaatst naar maandag 29 januari.

https://toposs.nl/wedstrijd-tegen-sc-cambuur-verplaatst/
En deze wedstrijd naar de donderdag :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Jammer dat ze dan Cambuur - TOP niet naar zondagmiddag hebben gedaan, achterlijke maandagavond. :X :R

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 16:30:47
Jammer dat ze dan Cambuur - TOP niet naar zondagmiddag hebben gedaan, achterlijke maandagavond. :X :R
maandagavond  8P

Noordcambuur

Misschien dan met de nieuwe aankopen  :thumbsup

Inferno-058


zeewolde


siepelsjeu

Haha Cambuur is ??n grote grap. Helaas al jaren geen volksclub meer.