Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

domme actie van Marcellis toch deed geen poging om de bal te spelen

ChantiSCC

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 08:27:36
domme actie van Marcellis toch deed geen poging om de bal te spelen

Klopt, hij kan hem geven en doet het.

speculeter

Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?

Dokkumer

Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.
Het eerste verschil tussen 9 jaar geleden en nu is dat er toen gemiddeld 4000 man op de tribunes zaten en nu altijd nog 6500-7000.
Ten tweede speel je tegen de (qua prijzen) grootste club van Nederland, wat normaliter een aantrekkingskracht heeft als een koekje op een kind.
Ten derde, vanaf deze ronde moet je de opbrengsten delen met de gasten en ben je niet helemaal vrij in het bepalen van je prijzen (je moet een bepaald minimumpercentage aanhouden). Nu verkoop je 9600 kaarten voor de volle mep, anders verkoop je 10.000 voor een habbekrats. Daar schieten ook wij niks mee op, want we kunnen nog steeds elke euro gebruiken.

Dokkumer

Citaat van: ChantiSCC op december 15, 2016, 08:56:42
Klopt, hij kan hem geven en doet het.
Hij moet hem gewoon geven, wat mij betreft geen enkele discussie over.
De frustratie van de Zwollenaren is natuurlijk logisch omdat je in de slotfase je voorsprong weggeeft en dan in blessuretijd de verlenging. Maar de penalty was 100% terecht.

Shar

Citaat van: speculeter op december 15, 2016, 09:53:33
Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?
Nope, helemaal niet gek genoeg. Komt hopelijk nog wel. In '96 was ik er de hele week voor de wedstrijd al mee bezig, nu bijna helemaal niet.

ChantiSCC

De 020'ers vinden het schandalig hoe weinig kaarten er zijn verkocht voor het uitvak. Overigens denken de meesten dat het een makkelijke overwinning wordt, 0-3.

Cambuur Leeuwarden olĂ©! SCC  |:)

Hopelijk weer ouderwets lekker sfeertje vanavond!

Collingwood

#427
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC-J

Voor de stoere boys, alsjeblieft geen hamas hamas of joden branden het best vanavond, bedenk iets nieuws.

denistel

Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.

hobbes

Citaat van: SCC-J op december 15, 2016, 10:33:26
Voor de stoere boys, alsjeblieft geen hamas hamas of joden branden het best vanavond, bedenk iets nieuws.

Kluivert mag ik oversteken?

okkele

had meer met t provoceren van jochies te maken dan met stoer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tukker

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 11:55:10
vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.
Nee Blom oek niet  :rodekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.
Nu snap ik ook pas waarom Viergever hands maakte. Die wilde gewoon de pot tegen Cambuur niet missen  :devil

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Montana

Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...