Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

TheDutchman

Brengt R?lke ons dan toch nog in die w?lke?

CambuurArnhem

Wat een veerkracht. Zelfde scoreverloop als vorige keer. Hopelijk houden ze nu wel stand.

Specuveter

Loopt het nu zoveel beter zonder Binder?
Heeft die wel wat gepresteerd eerste helft??

zeewolde

Citaat van: Specuveter op oktober 29, 2025, 21:20:22
Loopt het nu zoveel beter zonder Binder?
Heeft die wel wat gepresteerd eerste helft??
wel apart dat hij zo snel geslachtofferd wordt.
Of het is echt niks of nog steeds niet fit.

Yellow Army

Hoop dat die gast op de tribune na het vieren van de 2-2 niet voorover helemaal naar beneden is gedonderd
Area 58

fred


Poetser

RKC ligt ons niet helemaal.

TheDutchman


Trainert!

Al die wisselingen...
Snel
affluiten en strijden voor promotie

Noordcambuur

7 doelpunten tegen in 2 wedstrijden wat is er met de verdediging van Cambuur aan de hand.

zeewolde

Wel raar dat trainert en Fred zich niet melden na de 2-1 en we staan achter dan zijn ze er weer.

De Gast

Keepertje zag er beroerd uit. Jammer jammer jammer.. denk je dat we het nu eens omdraaien. Niet dus.

Specuveter

Aan de beelden die we zien lijkt het of alle gevaar vd linker kant komt.
Kooistra staat daar nog steeds?
Waarom geen Marsman?

Yellow Army

Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?
Area 58

CambuurArnhem

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:43:31
Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?

Nou je het zegt...!