Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2016, 12:43:45
heb het druk denistel ik ben niet de enigste die dat heeft

dat kan gebeuren toch maar het kan ook online dus daar heeft iedereen in 2 weken
wel even tijd voor neem ik aan.

Bernardo

In de achtste finales van de KNVB Beker gaat de bond opnieuw testen met de 'Video Assistent Referee'.
Op elke speeldag van de derde bekerronde wordt een duel begeleid door extra arbitrage. Op dinsdag 13 december gebeurt dat bij FC Volendam - VVSB.

Een dag later neemt de video-assistent plaats bij de confrontatie tussen PEC Zwolle en FC Utrecht. Donderdag 15 december is ten slotte een assistent aanwezig bij Cambuur - Ajax.

De KNVB had tijdens het duel tussen Ajax en Willem II in de eerste ronde van het bekertoernooi een wereldwijde primeur met de inzet van de video-assistent. (FOX Sports)

Bolle

Laten we er met z'n allen iig voor zorgen dat we deze wedstrijd 235% knallen en raggen tegen dat volk uit de hoofdstad!  :( Na vanavond nóg meer op scherp!

Dokkumer

De scheidsrechterscommissie had voor deze wedstrijd een poll uitgeschreven, wie de meeste Ajax rommel in de slaapkamer had mag deze wedstrijd fluiten. De nummer 2 mocht vanavond aan de bak.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 22:38:29
De scheidsrechterscommissie had voor deze wedstrijd een poll uitgeschreven, wie de meeste Ajax rommel in de slaapkamer had mag deze wedstrijd fluiten. De nummer 2 mocht vanavond aan de bak.

Verschrikkelijk, hij deed niet eens zijn best om het te verbergen
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op december 02, 2016, 23:31:56
Verschrikkelijk, hij deed niet eens zijn best om het te verbergen
Maar dat is nog niet de reden om als angstige slappe zakken te voetballen. Ik leg de schuld van de nederlaag nog altijd volop bij onszelf.

denistel

Citaat van: Bolle op december 02, 2016, 22:32:05
Laten we er met z'n allen iig voor zorgen dat we deze wedstrijd 235% knallen en raggen tegen dat volk uit de hoofdstad!  :( Na vanavond nóg meer op scherp!

ja en af en toe eens een rakken :proost

wiekie1969

#307
Citaat van: denistel op december 05, 2016, 17:02:40
ja en af en toe eens een raken :proost

Wie mut dat doen dan? Ik zag vrijdag 11 doodsbange vogeltjes in het veld, volgepropt met allerlei opdrachten. Bang om te voetballen en bang om een fout te maken. Ik mis plezier bij het huidige cambuur. Niet alleen plezier, maar oek de absulute wil om te winnen. Dat er een half uur na de wedstrijd spelers al weggaan, wat Denistel al aangaf, zegt in mijn ogen genoeg!

We spelen gvd thuis voor 8300 man, dan moet je vanaf minuut 1 er bovenop zitten en laten zien dat er niets te halen valt. Straal uit dat je ten koste van alles wilt winnen.




Oosttribune

Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde

666

Citaat van: Oosttribune op december 06, 2016, 14:36:34
Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde

Van alle arbiters die de KNVB heeft, krijgen wij Blom weer. Zonder Blom is het al ontzettend lastig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

die blank het komend weekend geen wedstrijd kest na gaan hoe goed of ie was dit weekend :_schater

piene hassus

De laaste keer floot ie netjes

denistel


Bolle

Nee, Blom-a-godsi...

weestwel

Zelfs al stuurt ajax de a1 jeugd, dan bist nog kansloos.
Blom gaat echt het verschil niet maken.