Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Neusjes thuis altijd leuk

PePe

Sandor ook weer een ronde verder met IJsselmeervogels.

Scc4-ever

Mooie wedstrijd |:). en thuis. Volle bak tegen Ajax.

PePe

Bosz tegen Bosz  _O_

Bernardo

Zal haast wel 14 december worden, Ajax speelt de zondag ervoor een wedstrijd en de zondag erna. Wij spelen de zaterdag na de bekerwedstrijd weer.

Treb

Citaat van: ChantiSCC op oktober 27, 2016, 23:48:45
Mooi wedstrijdje  |:)

Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen

Gasgeve

Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen
Je wint de beker toch niet. Dit zijn toch mooie wedstrijden, trekt weer meer mensen naar het stadion.

jimny

Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2016, 00:04:18
Zal haast wel 14 december worden, Ajax speelt de zondag ervoor een wedstrijd en de zondag erna. Wij spelen de zaterdag na de bekerwedstrijd weer.

Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e




Cor

Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e

Neem aan dat je donderdag de 15e bedoelt

denistel

Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen

tegen wie heb je de zekerheid dat je wel door gaat?? dit leverd aandacht
en poen op ken de club wel gebruiken.

denistel

Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e

wij moeten de 17e uit tegen rkc op zaterdag en ajax speelt de zondag ervoor en
erna dus dan zullen wij wel op woensdag gaan spelen toch

Bernardo

Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e
Dan moet KNVB wedstrijden verzetten. Doen ze het liefste niet, plaatsen ze hem op woensdag hoeft geen wedstrijd verplaatst te worden. We zullen het zien

Oosttribune

Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen

Hele seizoen zeuren we over de tegenstanders, komt Ajax op bezoek hebben we liever een amateurclub

Mooie beker wedstrijd, en het kan spoken in Leeuwarden als het om de beker gaat, vraag het eens aan Louis  |:)

Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!

DayDreamer

Rob Maas zal zijn maat Bosz wel van wat info voorzien.  :insane

Oosttribune

Moeten we Sandor ook maar even massaal steunen bij IJsselmeervogels tegen DKV  :D