Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

 |:)  |:) mooie loting!

sunderland

Lui nemen veel supporters mee. Mooi

Destroyer

Gunstig!  Maar zeker niet onderschatten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2017, 23:34:59
Lui nemen veel supporters mee. Mooi

Dat zou mooi zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Kan zeker minder, thuis en een amateurploeg

Collingwood

Zeker niet onderschatten, lui staan bijna bovenaan in de tweede divisie. Zoveel zal dat qua niveau niet schelen met de meeste teams in de JL.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Cambuur loot thuis tegen GVVV uit Veenendaal hun trainer is Niek Oosterlee en oud Cambuur speler Jeremy de Graaf Roy Terschegget en Martin v Eck belangrijke spelers. Op naar de laatste 8 dacht ik zo,

PePe

Vorige wedstrijd en uitslag van GVV was: GVVV  -  Kon.HFC      1 - 0

dizzhead

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer
Ga weg joh, opportunist. Tuurlijk, grote kans, maar dit is echt geen zekerheid.

NRG

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer

Levensgevaarlijke uitspraak..

denistel

uitgaan van je zelf dan moet je de laatste 8 halen maar zekerheden zijn
er niet int voetbal.

Noordcambuur

Het zijn bekerwedstrijden en dat zijn voor amateurs een toetje het leverd veel geld op dus ze zullen er vol tegenaan gaan.
En dat zullen de spelers van Cambuur ook moeten doen,ga je op 80% spelen wordt je tegen de amateurs uitgeschakeld.

Maar kom je een ronde verder dan gaat het pas interessant worden wie tref je dan aan en het leverd de club weer heel veel geld op dus vol aan de bak.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 09:06:36
Het zijn bekerwedstrijden en dat zijn voor amateurs een toetje het leverd veel geld op dus ze zullen er vol tegenaan gaan.
En dat zullen de spelers van Cambuur ook moeten doen,ga je op 80% spelen wordt je tegen de amateurs uitgeschakeld.

Maar kom je een ronde verder dan gaat het pas interessant worden wie tref je dan aan en het leverd de club weer heel veel geld op dus vol aan de bak.

Als je dan Feyenoord in een uitverkochte kuip treft heb je een leuke recette

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2017, 09:13:03
Als je dan Feyenoord in een uitverkochte kuip treft heb je een leuke recette
dat bedoel ik nou  :y het leverd de club zoveel geld op + dat je nog een ronde verder komt. |:)

Bertbek

Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)