Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:28:32
Den Bosch uit.. ;(
met nog 5 ballen hè. Bijna die stinkerds. Jammer

NRG

Uitwedstrijd is bijna een garantie voor de volgende ronde. Thuis loten was niet gunstig geweest.

speculeter

Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar. ...
Weer uit.
En inderdaad spannend. ..dacht dit word dkv.

Montana

Scheelde niet veel of we hadden de boeren geloot..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:29:59
Jawel, moet ook wel kunnen.. alleen wéer uit

Voor mij dichterbij dan thuis  8) 8) _O_
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Saaie loting. Ook totaal niet te doen voor uitsupporters en wederom weer uit...

denistel

weer brabant door de week schiet niet op dinsdag waren er 8 met zal nu
niet veel meer worden. al1 daarom is thuis al leuker.

Voorstopper

Den Bosch wel en angstgegner voor Cambuur

Galdiano

Laatste paar jaar iedere keer Den Bosch in de beker voor mijn gevoel.
Ach Den Bosch zouden we gewoon moeten kunnen winnen.

Liever de echt belangrijke potten thuis in de volgende rondes.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: denistel op september 21, 2017, 23:40:24
weer brabant door de week schiet niet op dinsdag waren er 8 met zal nu
niet veel meer worden. al1 daarom is thuis al leuker.

Thuis tegen den bosch op een dinsdagavond loop ik ook niet echt warm voor.

Bolle

Zou mooi zijn wanneer er een actie op touw zou worden gezet om voor een leuk prijsje die kant op te kunnen om iig nog een paar bussen die kant op te krijgen...

Het is herfstvakantie die week...

denistel

Citaat van: SCC-J op september 22, 2017, 10:27:52
Thuis tegen den bosch op een dinsdagavond loop ik ook niet echt warm voor.

nee maar dan kenne we er wel heen in ieder geval

Collingwood

Wedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 24 oktober om 19.45.
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Vrij nemen van werk woensdag en MET SIEN ALLEN!  :0=

Collingwood

In ieder geval geen derby dit seizoen, dkv vliegt er uit tegen Willem II.
Kalmte alleen kan u redden.