Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

in alle landen zijn er stunts van lagere ploegen toch vorig jaar een in frankrijk ook
en engeland ook altijd genoeg verassingen.

Lore

Citaat van: Gasgeve op september 21, 2017, 12:47:57
of DKV. Dan zitten we ook bij de laatste 16.

Ja, dat geldt trouwens ook voor Utrecht en AJax. En AZ thuis is natuurlijk ook lichter dan uit, dus dat zal dan ook wel goed komen!  :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 21, 2017, 13:43:54
Ja, dat geldt trouwens ook voor Utrecht en AJax. En AZ thuis is natuurlijk ook lichter dan uit, dus dat zal dan ook wel goed komen!  :devil

Kan weinig fout gaan, ik zie jullie in de kuip |:) |:)
Henk, held, bedankt

Drumfather SCC

Die Rai Vloet was trouwens ook weer lekker bezig  :_schater

denistel

Citaat van: Drumfather SCC op september 21, 2017, 14:33:04
Die Rai Vloet was trouwens ook weer lekker bezig  :_schater

ja scoorde alweer

Drumfather SCC

Citaat van: denistel op september 21, 2017, 14:45:30
ja scoorde alweer
Doelde eerder op zijn rode kaart, had er in de competitie ook al een keer met rood af gemoeten

hobbes

Als het zo blijft dan vliegt Faber eruit vanavond.

denistel

cambuur-achilles denk ik

ChantiSCC


PePe

Spannend .... Wie rolt er naast Cambuur uit de koker?

ChantiSCC

Den Bosch uit.. ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Marc S

Weer zn mooie pot  ;( _O_

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2017, 23:29:24
Is goed te doen, vorige keer 0-4

Jawel, moet ook wel kunnen.. alleen wéer uit

V-man

kutloting maar wel dikke kans op een ronde verder!