Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:21:26
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.
Ik een uitvak staan tussen de eigen supporters is natuurlijk veel leuker

Ollie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2017, 22:09:20
En collingwood komt ook uit grunn volgens mij

Ik heb er ook vijf jaar gewoond, nu net weer verhuisd. Helaas weer iets verder weg van Leeuwarden, maar we blijven SCC volgen  |:)

Ollie

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:21:26
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.
+4

nikjeuh

Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra

Galdiano

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 12:17:39
Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra
Wat bedoel je met de fanatieken.
Omschrijf eens wat je hieronder verstaat.

nikjeuh

Citaat van: Vlampiep op februari 20, 2017, 13:30:25
Wat bedoel je met de fanatieken.
Omschrijf eens wat je hieronder verstaat.
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....

YellowBlue

Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 13:58:15
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....

Tja die zul je toch nodig hebben om 18k kaarten kwijt te raken...

SCC-J

Citaat van: Galdiano op februari 20, 2017, 12:46:01
Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.
Als je tot 2x toe geen antwoord krijgt via internet dan bel je toch.....?

SCC-J

Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 12:17:39
Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra
Die 6000 kon je nog wel eens hard nodig hebben in het nieuwe stadion.

666

Citaat van: SCC-J op februari 20, 2017, 14:43:46
Die 6000 kon je nog wel eens hard nodig hebben in het nieuwe stadion.

Als je wilt groeien heb je ook nieuwe supporters nodig, iedereen is een keer begonnen met supporteren. Als mensen later supporter worden en blijven hangen vind ik dat prima. Kaartverkoop voor de speciale uitwedstrijden gaan nu ook beter. Ik zeg welkom 6000 (dat zou betekenen dat we de finale hebben gehaald  8)).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 13:58:15
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....

Ik kan je nou al wel vertellen dat er mensen naar de finale komen die anders nooit komen. Interesseert mij ook niet zoveel, zolang de seizoenkaart- , uitkaart- en clubkaarthouders voorrang krijgen. Alles wat daarna nog onze club wil supporteren is wmb van harte welkom. Ik ben juist blij met 'gloryhunters'. Dat betekent namelijk dat het wel redelijk goed gaat met de club. Of wil jij weer naar een 17e plek in de Jupiler League met 3000 fanatieken op de tribune en de tijd van Bovar Karim en consorten?
In Henk en Sandor we trust

Lore

Inderdaad, mochten wij de finale halen dan zal Cambuur actief aan de bak moeten om alle kaarten kwijt te raken en hiervoor zijn een heleboel "nieuwe" supporters nodig. Mooi, want daaraan kunnen wij SCC verkopen voor volgend jaar.

Cambuur123

Denk dat er honderden Cambuursupporters op de tribunes zitten............ Als ik de geluiden om me heen hoor....

weestwel

Citaat van: Galdiano op februari 20, 2017, 12:46:01
Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.

Morgen poging 4 maar even proberen.  :X