Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 20:16:15
Als het zo gaat is dat niet eens zo verkeerd. Zal volgende keer een uitkaart aanvragen, wat heb je daar voor nodig en wat zijn de kosten.
Oh ja nog even een vraag stel dat een wedstrijd autocombi is... zit ik dan geen mensen dwars met mn ene autootje en 1 poppetje erin.
Niet dat een volle auto met 4 a 5 man uit Leeuwarden door mij dan een wedstrijd moet missen?
En bedankt voor je antwoord.

Er zijn soms meer mensen uit Groningen die de club achterna willen  |:)
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op februari 15, 2017, 22:02:21
Er zijn soms meer mensen uit Groningen die de club achterna willen  |:)

En collingwood komt ook uit grunn volgens mij
Henk, held, bedankt

Galdiano

Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Gewoon op zeker gaan en een middag vrij nemen. Lang leve de voorpret

weestwel

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Zal wel ergens rond half zeven gaan worden. In 2 clusters neem ik aan.

ChantiSCC

16 bussen zal wel 2 clusters worden idd

666

Als AZ nu alles verliest,  gaat het bij hen misschien wel in het kopje zitten. Al voetballen ze tegen die Fransen niet eens zo slecht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Anderzijds zou een 'zweef-effect' ook in ons voordeel kunnen werken. Het is tamelijk zinloos om hier over na te denken. Je weet niet hoe groot de mentale kracht of de overmoedigheid per individu is. Andere factoren, zoals blessures zijn betekenisvoller.

Galdiano

Citaat van: weestwel op februari 16, 2017, 17:45:51
Zal wel ergens rond half zeven gaan worden. In 2 clusters neem ik aan.

Reken maar een uur eerder! Met bus is het ongeveer 1:40 rijden. Even pissen onderweg. En ze willen vaak iedereen al uur van te voren in het stadion vanwege drukte rondom stadion.

Ik gok op rond 17:30 eerste cluster en 18:00 uur tweede cluster.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Viper op februari 16, 2017, 21:26:34
Anderzijds zou een 'zweef-effect' ook in ons voordeel kunnen werken. Het is tamelijk zinloos om hier over na te denken. Je weet niet hoe groot de mentale kracht of de overmoedigheid per individu is. Andere factoren, zoals blessures zijn betekenisvoller.

Zinloos zou kunnen, alleen wil ik zo graag een ronde verder dat ik er toch over na ga denken en dan hoop ik dat dat invloed heeft.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

de Kale

Citaat van: ChantiSCC op februari 16, 2017, 18:45:49
16 bussen zal wel 2 clusters worden idd

16 bussen, 1100 man??

Yellow Army

Citaat van: de Kale op februari 17, 2017, 10:02:36
16 bussen, 1100 man??

Dubbeldekkerd en verlengde bussen...
Area 58

weestwel

Jammer van de recette dat er nog bijna 4000 kaarten overblijven. Nog een kaartje of 1000 voor ons extra had niet verkeerd geweeest.

Noordcambuur

Citaat van: weestwel op februari 19, 2017, 23:15:40
Jammer van de recette dat er nog bijna 4000 kaarten overblijven. Nog een kaartje of 1000 voor ons extra had niet verkeerd geweeest.
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.

Noordcambuur

Ik heb gisteren wedstrijd gezien van AZ tegen Willem 2 ,AZ viel me zwaar tegen gaat Cambuur er op vliegen en in goede doen is kunnen we die kaaskoppen verslaan.