Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Galdiano op december 14, 2020, 12:29:46
Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01

Sensatiezoeker  :D :_spank

Mooi dat voetbal voorlopig doorgaat anders was Jong AZ weer de laatste wedstrijd voorlopig, en we weten allemaal......

Bankzitter

Kan ook niet anders omdat PSV/Ajax en Oranje ook internationaal uitkomen.

Als er eenmaal gestopt wordt is het ook heel lastig weer open te gooien als het op in januari nog steeds slecht gaat met de cijfers.
Laten we die fout van maart niet nog eens herhalen.

Delfzijl/Cambuur

Het betaald voetbal komt niet in geding bij de lockdown die vanaf woensdag ingaat. Dat meldt De Telegraaf. Ondanks de strengere maatregelen, mogen de topsportcompetities blijven doorgaan.

:clint

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2020, 17:12:07
Het betaald voetbal komt niet in geding bij de lockdown die vanaf woensdag ingaat. Dat meldt De Telegraaf. Ondanks de strengere maatregelen, mogen de topsportcompetities blijven doorgaan.

:clint

Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.

CambuurAmersfoort

Citaat van: hobbes op december 14, 2020, 17:24:31
Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.

Opzich mee eens natuurlijk, maar toch hoop ik heel erg dat als we het dit jaar halen we een prachtig feest kunnen krijgen en volgend jaar de eredivisie in kunnen met publiek.
Want eerlijk, ik had het bij lange na niet zo leuk gevonden dit jaar zonder alle sfeer en spanning die er bij komt kijken

Bernardo

Citaat van: hobbes op december 14, 2020, 17:24:31
Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.

Tja toen riepen de meeste clubs we moeten stoppen..

Bankzitter

Waarschijnlijk de enige sector die zelf besloot om de zaak maar op slot te gooien.

denistel

 mooi met stevens- ter heide-nieuwpoort-kramer-bangura-
maulun-brey-oratmangoen-antonia-pouwels en korte spelen,

rest mooi sparen voor zondag.

Collingwood

Mee eens, deze 11 zullen het op dit moment niet eens veel minder doen de gebruikelijke 11 verwacht ik. Denk zelf wel dat Hoedemakers speelt trouwens, blijft toch wat een zwak punt in de selectie dat we voor hem geen vervanger hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Juist daarom moeten we een alternatief proberen op 6.
Kramer of Ter Heide dus naar het middenveld.

Ik zeg

Stevens
Antonia/Nieuwpoort/Kramer/Bangura
Ter Heide/Breij/Maulun
Oratmangoen/Pouwels/ Ladan (?)

of

Stevens
Ter Heide /Nieuwpoort/Doke/Bangura
Kramer /Breij/Maulun
Oratmangoen/Pouwels/ Antonia

Keuze genoeg :)

denistel

Citaat van: Collingwood op december 15, 2020, 07:58:07
Mee eens, deze 11 zullen het op dit moment niet eens veel minder doen de gebruikelijke 11 verwacht ik. Denk zelf wel dat Hoedemakers speelt trouwens, blijft toch wat een zwak punt in de selectie dat we voor hem geen vervanger hebben.

akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.

sunderland

Citaat van: denistel op december 15, 2020, 11:44:06
akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.
dat had de verrassing geweest denk ik

Collingwood

Citaat van: denistel op december 15, 2020, 11:44:06
akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.

Tuurlijk, dat was ook prima geweest. Ik wil dus ook niet suggereren dat het iemands fout is dat je daar niet dubbelbezet bent, gewoon een gevalletje pech. Maar wel een feit.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op december 15, 2020, 12:13:31
Tuurlijk, dat was ook prima geweest. Ik wil dus ook niet suggereren dat het iemands fout is dat je daar niet dubbelbezet bent, gewoon een gevalletje pech. Maar wel een feit.

klopt zeker hoor. denk dat we zo,n speler als akoy soms wel missen
hij is licht voetig technisch vrij goed en was op de goede weg.

Collingwood

#2984
Zoals ik al verwachtte morgen deze opstelling volgens verschillende media:

Stevens; Ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Breij, Hoedemakers, Maulun; Antonia, Pouwels, Oratmangoen.

Gewoon een uitstekend team trouwens, wat mij betreft. Op Bangura en Pouwels na zijn ze allemaal al eens (tijdelijk) vaste basisspeler geweest in de afgelopen anderhalf jaar. En het is ook niet zo dat de vaste 11 de laatste tijd de pannen van het dak speelden.
Kalmte alleen kan u redden.