Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Peersman heeft ook een goal voorkomen de eerste helft (na fout nienhuis) dus hij staat 1-1 dan

Cambuur Groningen

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 20:37:03
We lopen teveel achteruit!!
we worden achteruit gedwongen kun je ook stellen . Hopen dat het 2-2 blijft en dan hopen dat Bakker 5 penals mag nemen

058-4life

Dizze gaat er in!!!  |:)

zeewolde

Aub geen penalty's. Ik kan me de laatste keer van Cambuur nog zo goed herinneren.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Hopelijk is Utrecht nu uitgeraast, het kost hun ook veel kracht laatste half uur.

zeewolde

Mijn laatste donkere haren zijn nu ook grijs 8)

scc-aaron

Het lijkt op strafschoppen uit te draaien

058-4life

Zeinstra voor Nienhuis??  :proost

scc-aaron


058-4life

Peersman maar geen penal nemen...

Treb

Al mien nagels bin op

CambuurArnhem

Sneaky 2-3 vlak voor tijd aub... Penaltys :(

058-4life

Penals aan de verkeerde kant zo te zien

Treb

Zal met de hond ut.