Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

058-4life

Citaat van: lunnie op januari 25, 2017, 20:11:21
Ben er bang voor van niet. Maar het geluk zit wel aan onze kant.
Werd tijd ook.

Treb

Cambuur eigen weer dit..

Treb

Lekker verdedigd Peersman

JurjenS7

Hoe de fuck kan die gast zo aannemen in de 16

Treb

Citaat van: JurjenS7 op januari 25, 2017, 20:20:01
Hoe de fuck kan die gast zo aannemen in de 16

Peersman. Nuff said

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 20:21:43
Peersman. Nuff said
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!

CambuurArnhem

Waarom wisselden we niet vlak voor die goal...

Bankzitter

Peersman speelde tot dat moment goed. Maar goed, we leven nog, Utrecht heeft meer kwaliteit maar niks is onmogelijk.

058-4life

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 20:27:05
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!
Hest em wellus sien oppe training?! Onnavolgbaar!  :_schatert

moodygrunn

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 20:27:05
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!
Speelt tot dat moment echt een degelijke pot. Haller amper gezien, Zivkovic gewisseld. Gaat toch heel behoorlijk?
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Barto is echt sterk weer vandaag. Enik vind Peersman heel behoorlijk ondanks zijn fout bij de 2-2

CambuurArnhem

Ik doelde trouwens niet op Peersman. Als je voor staat en het is bijna tijd, dan wissel je normaal gesproken toch nog even. Maakt niet uit wie...

Treb

Dit worden nog hele lange minuten.

denistel

Citaat van: zeewolde op januari 25, 2017, 20:29:13
Barto is echt sterk weer vandaag. Enik vind Peersman heel behoorlijk ondanks zijn fout bij de 2-2

1e helft 1 schot op goal en verder niks 2e helft goed opgepakt idd

058-4life

We lopen teveel achteruit!!