Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

1987:
Het stadion barst op zaterdag 23 juni weer eens uit zijn voegen. 15.000 toeschouwers hopen Cambuur te zien promoveren naar de Eredivisie.
Helaas weet tegenstander DS'79 met een 0-2 overwinning de promotie veilig te stellen en het publiek in diepe rouw achter te laten.
De plannen van Ballast Nedam voor een sterk verbeterde accommodatie belanden weer onder in een bureaula.


Ja dat was iets eerder denk ik
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 15:04:07
1987:
Het stadion barst op zaterdag 23 juni weer eens uit zijn voegen. 15.000 toeschouwers hopen Cambuur te zien promoveren naar de Eredivisie.
Helaas weet tegenstander DS'79 met een 0-2 overwinning de promotie veilig te stellen en het publiek in diepe rouw achter te laten.
De plannen van Ballast Nedam voor een sterk verbeterde accommodatie belanden weer onder in een bureaula.


Ja dat was iets eerder denk ik

En ook die wedstrijd was ik bij... alles was al geregeld feest in frieslandhallen, rijtoer door de stad.
Die Kistemaker naaide ons vreselijk....Seizoen ervoor allerlaatste met Cambuur en dan deze wedstrijd hij als trainer van DS79

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op december 27, 2017, 14:59:16
nee,je kwam wel een heel end met 2 noodtribunes naast de kleine hoofdtribune die we toen hadden.
in gewone situaties was "west" een veel te klein dingetje.
aan de ene kant zat loopruimte en aan de andere kant de leeuwarden-kantine voor mn frikandelletje in de rust.

Zat jij toen al op de hoofdtribune? Dat vierkante blokje ? En dan ook nog frikandel?
Waar had je al die centjes weg dan, kon destijds maar net mn kaartje van zuid betalen :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 19:59:21
En ook die wedstrijd was ik bij... alles was al geregeld feest in frieslandhallen, rijtoer door de stad.
Die Kistemaker naaide ons vreselijk....Seizoen ervoor allerlaatste met Cambuur en dan deze wedstrijd hij als trainer van DS79

En Kistemaker liet zijn team op 'onze' kant de wu doen. Twee teams op een helft en de andere leeg, nog nooit gezien... Wij hadden geel blauwe gezichten die dag
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:02:46
Zat jij toen al op de hoofdtribune? Dat vierkante blokje ? En dan ook nog frikandel?
Waar had je al die centjes weg dan, kon destijds maar net mn kaartje van zuid betalen :D

Ik denk dat Okkele alleen geld had voor de frikandel hoor

Volgens mij was toen Noord nog goedkoper hoor. Onoverdekt en baksteen  |:) Kapitalist :zweep
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 20:11:31
Ik denk dat Okkele alleen geld had voor de frikandel hoor

Volgens mij was toen Noord nog goedkoper hoor. Onoverdekt en baksteen  |:) Kapitalist :zweep

Kan mij van die tijd helemaal geen frikandel meer herinneren eigenlijk... waren die er wel?
Broodje worst wel. Noord...baksteen met betonnen tredes zat er ook nog wat tussen die dingen en de nieuwe tribune in? Ik
weet het niet meer, weet nog wel dat ik altijd iets links van de mi side stond (gezicht naar het veld) achter zon hekje.
Goed vasthouden was vaak nodig :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:18:28
Kan mij van die tijd helemaal geen frikandel meer herinneren eigenlijk... waren die er wel?
Broodje worst wel. Noord...baksteen met betonnen tredes zat er ook nog wat tussen die dingen en de nieuwe tribune in? Ik
weet het niet meer, weet nog wel dat ik altijd iets links van de mi side stond (gezicht naar het veld) achter zon hekje.
Goed vasthouden was vaak nodig :D

Je had in het oude stadion de Hoofdtribune (zit en overdekt) een zittribune aan de overkant (onoverdekt en zit (houten banken)), maar die ging niet over de gehele lengte. De staantribunes gingen dus een stukje door op de lange kant. Die delen zijn afgebroken toen Oost werd gebouwd.

Voor de nieuwe tribune op Zuid was MI side aan beide kanten, meelopen naar het doel van de tegenstander
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 21:12:14
Je had in het oude stadion de Hoofdtribune (zit en overdekt) een zittribune aan de overkant (onoverdekt en zit (houten banken)), maar die ging niet over de gehele lengte. De staantribunes gingen dus een stukje door op de lange kant. Die delen zijn afgebroken toen Oost werd gebouwd.

Voor de nieuwe tribune op Zuid was MI side aan beide kanten, meelopen naar het doel van de tegenstander

Jah dat ronje lopen over gravel.... aan de hand van pappa, hew tog echt een keer VVV sien in paarse shirts... weet ut seker :?
(krijg ik een trauma van heb alles er al op nagezocht wanneer dat zou kunnen geweest zijn)  :proost lijkt wel indiaans, fuck me l8l
Daar weet mijn lange termijn geheugen bijna tot niks meer van,
Zuid nog wel en de vaste mi side ook nog wel... grr had toen een donkerblauw sjaaltje met mi side erop.
Had ik al die oude rommel maar bewaard... had ik mn vissershoedje ook nog gehad, met viltstift erop,
koko veldmate zijlstra anema payne cantello van verscheidene jaargangen.
Soms doe je de mooiste dingen weg ;(  Klootzak ik :y

Delfzijl/Cambuur

Hoe zit het met die frikandel dan...pure fantasie van okkele zeker ..... :rodekaart
Ik zou er nu wel een paar lusten trouwens, met een dikke klodder mayo :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:26:30
Jah dat ronje lopen over gravel.... aan de hand van pappa, hew tog echt een keer VVV sien in paarse shirts... weet ut seker :?
(krijg ik een trauma van heb alles er al op nagezocht wanneer dat zou kunnen geweest zijn)  :proost lijkt wel indiaans, fuck me l8l
Daar weet mijn lange termijn geheugen bijna tot niks meer van,
Zuid nog wel en de vaste mi side ook nog wel... grr had toen een donkerblauw sjaaltje met mi side erop.
Had ik al die oude rommel maar bewaard... had ik mn vissershoedje ook nog gehad, met viltstift erop,
koko veldmate zijlstra anema payne cantello van verscheidene jaargangen.
Soms doe je de mooiste dingen weg ;(  Klootzak ik :y



Heb nog seizoenkaarten en  3 plakboeken uit die tijd. Koesteren!!

Wij droegen van die lange wintersjaals met blauw en  gele blokken

En dan de Canon in de mi side: zong iedereen een ander lied dwars door elkaar, geweldig

En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 00:05:55


Heb nog seizoenkaarten en  3 plakboeken uit die tijd. Koesteren!!

Wij droegen van die lange wintersjaals met blauw en  gele blokken

En dan de Canon in de mi side: zong iedereen een ander lied dwars door elkaar, geweldig

En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee

Lullo 3 plakboeken bijpraten? wil er eerder voor reizen, hertje voor wedstrijd?
anders gooi het in de pv :y

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:28:32
Hoe zit het met die frikandel dan...pure fantasie van okkele zeker ..... :rodekaart
Ik zou er nu wel een paar lusten trouwens, met een dikke klodder mayo :y
als je op noord stond, kon je de kantine van Leeuwarden in en je kon gewoon voor West langslopen richting zuid (MI) he.

piene hassus

Skrijnender is dat we in Dordt wonnen hewwe

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:28:32
Hoe zit het met die frikandel dan..
zoals zeewolde zegt:
je kon gewoon overal langs.
en ik zat echt niet op de hoofdtribune hoor,geen reet aan daar,toen al niet.
ik stond achter zijlstra,tukker en noem ze maar op,in de rust naar de kantine voor een rimpelige frikandel.
of de wedstrijd was geen reet aan(wageningen,amsterdam,amersfoort) dan skopte ik tegen ballen op t sintelveld achter noord.
t scorebord op oost was oek wel s interessant,zat ik oek wel s op.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 00:05:55



En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee

wooie gewwit.
zal disse week s even bij m kieke.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.