Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: moodygrunn op november 05, 2018, 23:23:58
Dat zal moeten ook, want met dit soort aanvangstijdstippen is er niemand die vanuit Lwd die kant op kan.

19.45 is toch wel een goede tijd of niet.eerder is minder en later nog minder toch.

wiekie1969

De aanvangstijd maakt toch niet een reet uit? KANSLOOS

speculeter

Na de uitwedstrijd van Vrijdag heb ik toch weer wat meer vertrouwen in voor deze beker wedstrijd

Cambuurgek

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2018, 01:14:10
De aanvangstijd maakt toch niet een reet uit? KANSLOOS

Nou tegenwoordig met 12.15uur in de Eredivisie kan ik mij voorstellen dat je soms nog niet wakker bent ;-)

denistel

Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 17:43:32
Nou tegenwoordig met 12.15uur in de Eredivisie kan ik mij voorstellen dat je soms nog niet wakker bent ;-)

nou dan bink altijd wel wakker maar bijv vandaag weer exelsior om 12.15 spelen in Emmen
dat snap ik niet echt doe dan wil2 - Vitesse om die tijd das een uurke rijden.

Cambuurgek

Citaat van: denistel op november 25, 2018, 18:10:20
nou dan bink altijd wel wakker maar bijv vandaag weer exelsior om 12.15 spelen in Emmen
dat snap ik niet echt doe dan wil2 - Vitesse om die tijd das een uurke rijden.

Ik ben rond die tijd ook wel wakker maar zijn geen tijden voor thuissupporters, uit supporters en eigenlijk ook voor een uitclub al in het hun werk.

Naastismis

Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 18:54:07
Ik ben rond die tijd ook wel wakker maar zijn geen tijden voor thuissupporters, uit supporters en eigenlijk ook voor een uitclub al in het hun werk.

Rare tijd 12.15  idd ben je een kelderklasse voetballer op zondagmorgen moet je kiezen zit je in een standaardelftal op zondag kun je ook niet heen

hobbes

Citaat van: Naastismis op november 25, 2018, 19:52:56
Rare tijd 12.15  idd ben je een kelderklasse voetballer op zondagmorgen moet je kiezen zit je in een standaardelftal op zondag kun je ook niet heen

Ze hebben de wedstrijden vervroegd ivm de invoer van de var. De kans dat het uitloopt is hierdoor groter en de wedstrijden mogen natuurlijk niet overlappen van fox.

EdsjeSCC

Wordt een makkie

Cambuurgek

Citaat van: EdsjeSCC op december 16, 2018, 18:37:17
Wordt een makkie
Tuurlijk....daar spelen Dammers en Heerings achterin...en we waren hier zo blij dat die weg waren  8)

PePe

Maak je borst maar nat!! (ik reken nergens op)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat wordt de wartfinale, die lui denken dat ze al binnen zijn




(En dat zijn ze natuurlijk ook al bijna)
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2018, 20:58:20
Dat wordt de wartfinale, die lui denken dat ze al binnen zijn
(En dat zijn ze natuurlijk ook al bijna)
Als de mannen bij ons voorin een winnaarsmentaliteit zouden hebben gehad, had ik er niet raar van opgezien.

speculeter

Live op tv in ieder geval.

Yellow Army

Citaat van: Cambuurgek op december 16, 2018, 19:16:55
Tuurlijk....daar spelen Dammers en Heerings achterin...en we waren hier zo blij dat die weg waren  8)

En Diemers niet te vergeten
Area 58