Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

fred


Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 22:17:55
Eerste ronde in deze jaargang: Uit tegen Helmond.
moet kunnen op naar de derde ronde :y |:)

V-man

Niet echt een aansprekende loting. Net nog tegen geoefend en gewonnen maar dat zegt niks. Had toch liever een andere ploeg  geloot. FF lekker een amateur ploegje opzij zetten met een nulletje of 7..Helmond zal ongetwijfeld super gemotiveerd zijn bah!

denistel

kost de club al1 maar geld sun ronde :_spank

Collingwood

Wordt gespeeld op dinsdag 19 september om 19.45.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Je lacht je kapot om het niveau beker wedstrijd de ene na andere prof club vliegt er uit. Geeft wel weer het amateuristisch niveau weer in Nederland
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: Destroyer op september 20, 2017, 21:39:14
Je lacht je kapot om het niveau beker wedstrijd de ene na andere prof club vliegt er uit. Geeft wel weer het amateuristisch niveau weer in Nederland
gebeurt in andere landen ook. Niks nieuws

Casuals-lwd

Citaat van: zeewolde op september 20, 2017, 21:41:54
gebeurt in andere landen ook. Niks nieuws
Dat de bekerwinnaar verliest van een 4e klasser (!) van het amateurvoetbal zie je nergens.

Gasgeve

Telstar er gewoon uit tegen een amateurclub die 70 minuten met 10 man speelt. Dan kun je beter die schoentjes opbergen en wat anders gaan doen.

rudie

Citaat van: Casuals-lwd op september 20, 2017, 23:12:04
Dat de bekerwinnaar verliest van een 4e klasser (!) van het amateurvoetbal zie je nergens.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, volgens VI is Swift een Hoofdklasser, geen 4e klasse.....

dizzhead

#1720
Je vergist je met swift '64 denk ik. Die speelden 4e klasse afgelopen seizoen. Kampioen geworden, nu 3e klasse.

/Edit. Ah,nu zie ik het. Swift Amsterdam heeft een Zaterdagafdeling, dat is hoofdklasse, en zondag is 4e.

Yellow Army

Hoofdklasse is het 5e niveau, misschien dat ie dat bedoelt
Area 58

hobbes

Citaat van: rudie op september 21, 2017, 08:27:54
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, volgens VI is Swift een Hoofdklasser, geen 4e klasse.....

Er zit vier klasses verschil tussen

speculeter

Wat mij betreft loten we een amateur club thuis.
Als we dan winnen zitten we alweer bij de laatste 16

Gasgeve

of DKV. Dan zitten we ook bij de laatste 16.