Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.

Die bal was ook voor Nienhuis.

058-4life


MI 81-96

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.


Geeft niet hoor, ben verder ook niet echt een fan van hem. Maar hij maakte hem best.

058-4life

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 21:37:41
Die bal was ook voor Nienhuis.
Maakt niet uut, allemaal een dikke voldoende!! Volgende ronde Sparta thuis en die zwijnen in de Kuip!!

denistel

denk 12 uur ongeveer

GEFELICITEERD ALLEMAAL IK HAD HET ZEKER NIET VERWACHT MAAR DAN IST DUBBEL
MOOI.SPARTA THUIS MAAR LOTEN DAN HEST EEN MOOIE KANS OP DE FINALE.

GENIET ER VAN MENSEN. :proost

scc-aaron

Wij zijn cambuur, cambuur Leeuwarden!!! Halve finale l0l

MI 81-96

#801
Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:35:41
Lilypaly oek een beste penal trouwens!

Ik was een beetje in een JL depressie gezakt maar ben er voor avond in in ieder geval uit. Hopen op een zo snel mogelijke terugkeer eredivisie via nacompetitie.
Daar horen we toch ook gewoon.
(niet afgaand op het spel van vanavond overigens)

058-4life

Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:39:44

Geeft niet hoor, ben verder ook niet echt een fan van hem. Maar hij maakte hem best.
Ze deden het op zich allemaal best. Het is en blijft een loterij.

Van Basten wil overigens stoppen met penaltyreeks hoor ik net. Straks na 120 minuten kijken wie het verst kan ingooien.

MI 81-96

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:43:27
Ze deden het op zich allemaal best. Het is en blijft een loterij.

Van Basten wil overigens stoppen met penaltyreeks hoor ik net. Straks na 120 minuten kijken wie het verst kan ingooien.

We kunnen in ieder geval concluderen dat Nienhuis geen penalty killer is ... 8P

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 21:29:42
nou... eerlijk is eerlijk: die penalty was best goed
Dat is wel waar,maar hij mag ook wel eens iets goed doen toch?

058-4life

Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:55:56
We kunnen in ieder geval concluderen dat Nienhuis geen penalty killer is ... 8P
Ik zat ook te hopen op een keeperswissel  :proost

Zuid1991

Cambuurplein met sien allen!!!!!

JeJe

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:56:26
Dat is wel waar,maar hij mag ook wel eens iets goed doen toch?
Nu jij nog een keer iets positiefs neerschrijven, maar dat zal wel moeilijk worden.
Gelukkig ben je vanavond een van de weinigen die nog negatief is.
Het moet wel heel erg pijn gedaan hebben om de woorden ""DAT IS WEL WAAR" te tikken.
Er is hoop voor jou, gaat stapje voor stapje

AliBombali

Voor vanavond vergeet ik alle missers en slechte ballen, net als bijna alle anderen hier, even.. wat een bizarre wedstrijd met een slechte eerste helft, maar een herpakt Cambuur in de tweede helft.. en dan de ontlading na de laatste penalty van onze 'stofzuiger'.. wat een feest op de tribune en wat ben ik trots op dit resultaat! Nu nog wat lange beukers er bij en dan door richting een mooie eindklassering in de JL en hopelijk nog een stapje richting de finale! Fijne avond iedereen en geniet ervan!

hobbes

Dkv neemt geen risico en laat zich alvast uitschakelen