Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol

Laat je niet gek maken joh.

Specuveter

Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.
:_schater :_schater

Yellow Army

Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.

Ik ga er maar vanuit dat dit sarcastisch bedoeld is.
Area 58

sunderland

Sambrissa mut daar weg . Komt steeds verkeerd uit

hobbes

Het tempo moet omhoog en minder slordig spelen

sunderland

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol
Jonguh dat weet ik wel. Weet dat jij goed ge?nformeerd bent dus daarom ..

sunderland

Eerst maar een echte rechtsbuiten opstellen. De voortzetting stokt steeds daar

sunderland

Dat ziet toch iedereen verdomme

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 15:21:37
wut 1-5 a 1-6 denk ik vanavond 2 x uldrikis krastev hoedemakers kallon
mac.
ik hoop het kerel maar ik denk zelf dat we met de hakken over de sloot winnen vanavond.

hobbes


Bens

Vindt Cambuur niet geweldig spelen.

Mulattieri

Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.

Haha ja ik zit nu op de bank naast Doodeman, dit te typen :_schater

666

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 19:03:45
Eerst maar een echte rechtsbuiten opstellen. De voortzetting stokt steeds daar

Lijkt mij ook, om te janken die Sambissa
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

#3208
@Tol, Ik ben nog niet overtuigt  :_schater

R058

Mag wel wat meer gespeeld worden met overlappen aan de zijkanten en wat voorzetten geven als het in het midden zo druk is. Vooral met Uldrikis die veel langer is dan die centralen van hun.