Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

JeJe

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:59:09
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.
Professor ONBENUL spreekt, alleen er komt geen antwoord op een reactie.
Negatief zijn verheft deze professor als zaligheid.
Laat ik je dit zeggen, tegen VITESSE hebben ze echt niet meer kans dan tegen AZ
Dus er zullen weinig mensen zijn die jou geloven.
Maar blijf in jezelf geloven, ooit zul je eens gelijk krijgen

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op januari 26, 2017, 23:45:01
Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.
klopt helemaal ik zie er kansen ze spelen niet goed dit jaar en tegen dkv hadden ze vreselijke massel

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 06:59:24
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.
ik geloof je helemaal ik denk ook zo over en Az is momenteel niet goed en het kontrakt van van der Brom wordt mogelijk ook niet verlengt.

Noordcambuur

Is deze wedstrijd in de voorjaarsvakantie

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2017, 09:29:08
Is deze wedstrijd in de voorjaarsvakantie

Nee, week erna.

John Hiatt

Dkv had 1100 kaarten gekregen, doe ons maar het vierdubbele....

Noordcambuur

Programma Az
29/1 Vitesse uit
4/2   PSV thuis
12/2 Dkv uit
19/2 Willem 2 uit
26/2 Pec thuis
3/3   Excelsior thuis

23/2 spelen ze nog uit tegen Lyon (Europees)

Programma Cambuur
28/1 Dordrecht thuis
3/2   Helmond thuis
6/2   De Graafschap uit
10/2 Fortuna thuis
17/2 Almere C. uit
24/2 MVV thuis
5/3   Achilles uit

Bernardo

Als je zo ziet word het woensdag 1 of donderdag 2. Excelsior moeten ze sowieso verplaatsen voor AZ

zeewolde

Volgens az fans wordt het 2 maart en Sparta Vitesse 1 maart. Dan hoeft er het minste geschoven te worden

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 10:11:33
Volgens az fans wordt het 2 maart en Sparta Vitesse 1 maart. Dan hoeft er het minste geschoven te worden
dat denk ik ook |:)

Noordcambuur

Az heeft een pittig programma hoor.

Bankzitter

Tegen Achilles kun zelfs een B team overwegen.

058-4life

Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 12:18:14
Tegen Achilles kun zelfs een B team overwegen.
Hangt er een beetje vanaf vind ik. Wanneer we wat naar boven geklommen zijn prima, anders is het maar een lastig dilemma. Die kans op Eredivisie is me ook wel wat waard eerlijk gezegd! We moeten zsm terug!

speculeter

Kampioen word je toch niet meer.

058-4life

Nee maar hoe zeker zijn die play-offs op dit moment... eerst maar eens even een mooie reeks neerzetten en dan maar kijken om ergens een b-ploeg op te stellen.