Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

fred

AZ mooi dicht bij

PePe


fred

Als we em winnen spelen we wel mooi in het geel blauw de finale  |:)

HilversumOnTour

Balen! Wel mooi dichtbij  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:39:48
Als we em winnen spelen we wel mooi in het geel blauw de finale  |:)

En daar doen we het voor.
Henk, held, bedankt

058-4life

Kut loting man maar goed.

Collingwood

Zit weer niet mee, de beroerdst mogelijke loting. Nou ja, nog maar een stunt dan.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: 058-4life op januari 26, 2017, 23:40:42
Kut loting man maar goed.
Kut loting hadden we de vorige twee rondes ook.

legeips

Citaat van: 058-4life op januari 26, 2017, 23:40:42
Kut loting man maar goed.

Jij zegt het, ik dacht het...

Dan die kaas sjouwers maar op de leeuwarder pijnbank leggen..

DayDreamer

Minste affiche die er was moest er weer komen natuurlijk  :zucht

Bolle

Massaal naar Alkmaar!

De mannen hebben gister gezien wat het teweeg brengt: vol gas dus!

DayDreamer

Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:05:33
Helaas geen Feyenoord -uit. Had de penningmeester wel goed uitgekomen...

AZ uit, klapvee zal hier wel niet warm voor lopen  :R

ChantiSCC

Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.

fred

Dit is zeker te doen. Opnieuw in een half gevuld stadion, 12e man van Cambuur zal weer het broodnodige zetje in de rug geven.
Op naar Rotterdam  :y

Treb

Citaat van: DayDreamer op januari 26, 2017, 23:42:54
Minste affiche die er was moest er weer komen natuurlijk  :zucht

Inderdaad ja.