Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Citaat van: Lore op januari 26, 2017, 20:01:33
"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling. "We geven de goal weer op een kinderachtige manier weg. Ik moet het nog terugzien, maar het is weer een standaardsituatie waar je hem op verliest. Daar moeten wij slimmer en volwassener in zijn", besluit Bijker.

Wat een zielig mannetje is het ook!

kielhalen die kabouter  :X

Dokkumer

Ik snap eindelijk waarom zijn moeder hem niet wou. Als kind van de club zo denigrerend.
Lekker bij je adoptiezusjes blijven en nooit meer over ons praten Judas! :R

Shar

Ach, de kleuter lult ut sien leuter. Hij moet maar even exact drie jaar terug in de tijd gaan. Valt hem misschien weer te binnen dat niet altijd de underdog verliest.

hobbes

Citaat van: Lore op januari 26, 2017, 20:01:33
"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling.

Dat dachten Ajax en Utrecht ook

zeewolde

Nig ff en die kutdwerg kan daar de bank warmhouden. Ze willen Poulsen van PSV halen. Zal niet zijn omdat Judas het zo goed doet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Feyenoord er uit, de rest kunnen we allemaal hebben
Henk, held, bedankt

Treb

Thuis kunnen we ze allemaal hebben. Sparta uit is ook nog mogelijk. Vitesse en AZ uit wordt bijzonder lastig.


speculeter

Dachten we van Utrecht uit ook.

Bernardo

Citaat van: speculeter op januari 26, 2017, 22:29:05
Dachten we van Utrecht uit ook.

Klopt, het zat dan gisteren ook niet bepaald tegen he. Hopen dat we thuis loten, dan hebben we de meeste kans.

Cambuur Groningen

Hoe laat is de loting?

Bernardo


dennisw8

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 22:37:14
Zal wel weer rond half 12 zijn.

De spanning stijgt bij mij alweer! Hopen op een thuis wedstrijd in iedergeval

fred

Helaas geen Feyenoord -uit. Had de penningmeester wel goed uitgekomen...

058-4life

Aah finale winnen levert meer op  |:) :D

Treb