Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Liever az dan vitesse uit.
Laatste training voor az uit de spelers op scherp zetten  :0=
Er is van alles mogelijk, vol uitvak!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

058-4life

Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??

Treb

Citaat van: 058-4life op januari 27, 2017, 00:02:14
Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??

Ik denk als er 2000 kaarten beschikbaar worden gesteld ze allemaal weg gaan.

058-4life

Citaat van: Treb op januari 27, 2017, 00:03:14
Ik denk als er 2000 kaarten beschikbaar worden gesteld ze allemaal weg gaan.
Daarom, dikke kans en meer mogelijk met het publiek erachter!!! GASGEVEUHHH!!!  |:)

Bernardo

Citaat van: 058-4life op januari 27, 2017, 00:02:14
Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??

Uitvak is iets van 750

Treb

En als Cambuur slim is vragen ze een tientje voor de bus. Net als Sparta uit lang lang geleden

Scc4-ever

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:57:37
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.
je moet je niet aanpassen aan de tegenstander.  Gewoon er vol voor gaan.

dennisw8

Na Ajax en Utrecht kunnen we zeggen dat dit ook te doen is. Hele achterzijde naast het uitvak beschikbaar stellen voor ons. Maken we daar onze eigen thuis wedstrijd van.

We kunnen al een klein beetje dromen!!  |:) |:) |:) |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Fuk AZ wij kunnen van hun allemaal winnen.
Henk, held, bedankt

gewoon een fan

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:57:37
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.

De technische staf heeft bewezen dat ze weten hoe ze met dergelijke wedstrijden om moeten gaan, ik heb dan ook alle vertrouwen in deze technische staf althans in beker wedstrijden  :proost

Gasgeve

We hebben het in ieder geval niet cadeau gekregen, als we de finale halen. Ajax, Utrecht, AZ...

Oosttribune

Kut loting maar wij winnen.
Dkv had 1100 kaarten beschikbaar voor uitvak bij AZ. Iedereen die in Utrecht was voorrang geven bij kaartverkoop anders krijgen we weer het dagjespubliek

Bankzitter

#927
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.



Daddy T.

Citaat van: Oosttribune op januari 27, 2017, 06:37:51
Dkv had 1100 kaarten beschikbaar voor uitvak bij AZ. Iedereen die in Utrecht was voorrang geven bij kaartverkoop anders krijgen we weer het dagjespubliek

Idd, voorrang voor de Utrecht gangers scheelt al heleboel gezeik bij voorverkoop. En weer een autocombi icm bussen aub, prima geregeld in Utrecht (muv files door tijdstip).
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Dat zal nu geen probleem zijn, halve finales zullen wel gewoon om 20:45 zijn.