Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: sunderland op januari 27, 2017, 23:07:34
Dus met een hele goede spits win je van az . Dat is dus hapsnap beleid.

Lekker blijven ballen in de meest vreemde en creatieve formaties, dat is een goed beleid!

Jij hebt volgens mij niet veel van mijn verhaal begrepen.. woensdag was fantastisch, maar we moeten ook reeel zijn dat het laatste uur overleven was.. lilipaly liep eenzaam voorin op een plek, waar hij niet thuis hoort..

We moeten bepaalde posities ( beter) invullen en dat doe je niet door spelers op een plek te zetten waar ze het mogelijk ook redelijk doen..

Wat de beker betreft, dat sprookje mag zeker een happy end krijgen.. maar met of zonder beker, we hebben gewoon echt een spits nodig en een verdediger..

legeips

Citaat van: sunderland op januari 27, 2017, 23:04:47
het moet ook kunnen hè spiegel. Je moet niet halen om het halen ( Vd v). Het moet echt een verbetering zijn en misschien is er niks te huur. We zullen zien . Ik denk dat we met de nieuwe jongens van nu al een kwaliteitsinjectie hebben. We hewwe nu 3 erbij die eigenlijk basisspelers zijn dus in breedte ben je nu al veel sterker. De nieuwe jongens zijn fysiek uitstekend

Hele leuke spelers, maar wel spelers die erg goed een balvaste nummer 9 kunnen bedienen.. en dat zijn Blessure boy Hemmen, en hard zwoegende Barto helaas niet..

Er moet financieel toch iets mogelijk zijn, al huur je ergens 1. Maar we hebben. Echt opties nodig waarin we de formatie beter in balans houden. Nu hebben we geen opties die ten koste gaan van een betere speel stijl..

Dat vind ik echt een probleem, die we ondanks de euforie niet mogen negeren..

sunderland

Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 23:34:34
Lekker blijven ballen in de meest vreemde en creatieve formaties, dat is een goed beleid!

Jij hebt volgens mij niet veel van mijn verhaal begrepen.. woensdag was fantastisch, maar we moeten ook reeel zijn dat het laatste uur overleven was.. lilipaly liep eenzaam voorin op een plek, waar hij niet thuis hoort..

We moeten bepaalde posities ( beter) invullen en dat doe je niet door spelers op een plek te zetten waar ze het mogelijk ook redelijk doen..

Wat de beker betreft, dat sprookje mag zeker een happy end krijgen.. maar met of zonder beker, we hebben gewoon echt een spits nodig en een verdediger..
ik reageer op Pepe juh domkop

sunderland

Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 23:42:04
Hele leuke spelers, maar wel spelers die erg goed een balvaste nummer 9 kunnen bedienen.. en dat zijn Blessure boy Hemmen, en hard zwoegende Barto helaas niet..

Er moet financieel toch iets mogelijk zijn, al huur je ergens 1. Maar we hebben. Echt opties nodig waarin we de formatie beter in balans houden. Nu hebben we geen opties die ten koste gaan van een betere speel stijl..

Dat vind ik echt een probleem, die we ondanks de euforie niet mogen negeren..
kampioen word je niet en play-offs haal je wel .Ik zeg dat je alleen een spits moet halen als ie echt wat toevoegd en zo makkelijk is het niet om een kwaliteits spits te halen

sunderland

Misschien weet jij er 1 die betaalbaar is waar we echt beter van worden

John Hiatt

Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

En bij TEC  |:) |:)
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 00:27:43
En bij TEC  |:) |:)


Neeeeee, die zijn al een keer geweest. De rest heeft nu eerst een kans.  :zweep

Bolle

#968
Kom op man. Allemaal een kaart kopen en vol gas.

AZ heeft uiteraard een leuke ploeg, kansloos zijn we zeker niet. ZIN IN!

Eerst die Weghorst maar ff flink gek maken. Lijkt me een leuke klus voor Peersman.

sccweestwel

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

En bij Telstar en jong psv  |:)

John Hiatt

Citaat van: Bolle op januari 28, 2017, 09:05:21
Kom op man. Allemaal een kaart kopen en vol gas.

AZ heeft uiteraard een leuke ploeg, kansloos zijn we zeker niet. ZIN IN!

Eerst die Weghorst maar ff flink gek maken. Lijkt me een leuke klus voor Peersman.

Ik hoop op 5000 kaarten, die gaan allemaal weg. Maar met 1100 kaarten zullen we wel blij moeten zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#971
Nog eentje om het af te leren

(speciaal voor Tukker)

Henk, held, bedankt

Tukker

Prachtig. Weer kippenvel

Mooie achtergrondmuziek ook  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: Tukker op januari 28, 2017, 14:48:18
Prachtig. Weer kippenvel

Mooie achtergrondmuziek ook  _O_
Stukje vanaf de Bunnikside is ook heerlijk.

okkele

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.