Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

peter27nl

Ook ergens te zien toevallig.de bekerwedstrijd

Yellow Army

Area 58

Noordcambuur

Half uur gespeeld nog geen normale aanval van ons clubje :_spank

speculeter

0-0 bij rust.
Grootste kans voor rijnvogels.
Weer niet best....

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op september 20, 2016, 17:47:55
0-0 bij rust.
Grootste kans voor rijnvogels.
Weer niet best....
wat is er mis met ons clubje :(

Noordcambuur

Tussenstanden bij andere wedstrijden alle profclubs staan voor op Cambuur na.

oldehove

ut komt su as het komt

Yellow Army

Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. We zijn nou niet bepaald effectief gebleken tegen een tegenstander die op de 0 speelt. Het is omdat Rijnvogels niet beter is anders hadden we zowiezo alweer 1 om de oren gekregen.
Area 58

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:00:44
Tussenstanden bij andere wedstrijden alle profclubs staan voor op Cambuur na.
nou nou, Emmen 1-2, Almere 0-1, die doen het inderdaad stukken beter :-) Niet dat ik overigens niet baal dat we er niet met 0-5 overheen walsen trouwens

Bascambuur

Rijnvogels heeft de meeste goals tegen in de derde divisie zaterdag en wij kunnen niet scoren. Wat een verrassing.

michello

Het is een schande.

Noordcambuur

Citaat van: michello op september 20, 2016, 18:28:47
Het is een schande.
klopt michello dit is een schande schop Maas eruit

Noordcambuur

Hij heeft de leiding en kan de spelers niet meer motiveren

denistel

#73
ondanks matig spel missen ze weer tig kansen 3 x al1 op de keeper af schoten van
6 meter hoog over och och kwaliteit te kort

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 20, 2016, 18:43:21
ondanks matig spel missen ze weer tig kansen 3 x al1 op de keeper af schoten van
6 meter hoog over och och kwaliteit te kort
heeft met vertrouwen te maken denistel