Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Tweede ronde.... PSV tegen Cambuur. Veel slechter kan niet.

Casuals-lwd

Het is een maffia.

Marc S

Nou dat was dus een kort beker seizoen

michello

Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...

Bernardo


moodygrunn

Citaat van: michello op juli 01, 2015, 19:24:52
Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...

Het kan mij niet heugen dat de 'grote 3' in de eerste rondes thuis in een uitverkocht stadion heeft gespeeld
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: michello op juli 01, 2015, 19:24:52
Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...
in de tweede ronde toch nog niet?

Bernardo

Zo, spelen al aardig wat Eredivise ploegen tegen elkaar:

Feyenoord - Zwolle
Ajax - Graafschap
PSV - Cambuur
Groningen - Twente
Heracles - Vitesse.

justremco

Ach, gelukkig live op tv  :_schater

Casuals-lwd

Ach.. het is dit jaar wel heel vaak 'ongelukkig' als je niet over corruptie mag spreken.  :O

Bernardo

Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:34:00
Het is dit jaar wel heel vaak ongelukkig als je niet over corruptie mag spreken.  :O

Ach vorig jaar hadden we niks te klagen in het beker toernooi wat betreft loting. Gewoon pech dit.

moodygrunn

Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:34:00
Ach.. het is dit jaar wel heel vaak 'ongelukkig' als je niet over corruptie mag spreken.  :O

En wat is de insteek volgens jou dan vanuit de KNVB?
In Henk en Sandor we trust

Marc S

We zijn niet de enige eredivisie club met een lastige tegenstander. Denk dat ze ook in Eindhoven liever een amateur club hadden geloot.

dizzhead

Die schakelen we met gemak uit.

michello

Citaat van: zeewolde op juli 01, 2015, 19:28:43
in de tweede ronde toch nog niet?

Klopt.. Recette wordt niet gedeeld maar pas in kwartfinale...