Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


V-man

Natuurlijk gaan wij! Ik zit niet te wachten op afmeldingen op ons "mooie forum"! Cambuur till I die man!

speculeter

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2018, 20:13:50
Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.
een echte supporter hoor ik wel :zweep

Casuals-lwd

Citaat van: hobbes op oktober 28, 2018, 18:23:04
Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?
Emmen seizoenkaarthouders kunnen gewoon gratis naar de bekerwedstrijd (ook tegen een amateurclub).

Yellow Army

Citaat van: hobbes op oktober 28, 2018, 18:23:04
Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?

Is pas vanaf de kwartfinales ofzo
Area 58

speculeter

We weten toch dat bij deze club op het ogenblik elke euro welkom is.

Collingwood

Dezelfde opstelling als afgelopen vrijdag, behalve dat Schils speelt voor de geblesseerde Boerlage.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op oktober 29, 2018, 12:02:34
Dezelfde opstelling als afgelopen vrijdag, behalve dat Schils speelt voor de geblesseerde Boerlage.

Is helemaal prima, eerst maar eens een team neerzetten. Niet te veel veranderen.

Drumfather SCC

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Kassa's evt. ook open morgenavond
Het lukt me niet om eerder aan te schaffen en online vind ik niet cool gaan

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2018, 20:32:41
Nou ajuu dan maar en tot volgend seizoen.

Had jij vorig jaar ook niet eens zo'n lulsmoes dat je niet kon Vlampiepje  :rodekaart

De Gast

Citaat van: speculeter op oktober 29, 2018, 08:55:49
We weten toch dat bij deze club op het ogenblik elke euro welkom is.

Ga je in slechte tijden dit bij je supporters neerleggen? Vind het maar de omgekeerde wereld.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 29, 2018, 13:32:30
Had jij vorig jaar ook niet eens zo'n lulsmoes dat je niet kon Vlampiepje  :rodekaart
Jaaaa, toen was ik er ook even helemaal klaar mee, maar de drang om te komen bleek al snel
weer aanwezig.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 29, 2018, 16:21:24
Jaaaa, toen was ik er ook even helemaal klaar mee, maar de drang om te komen bleek al snel
weer aanwezig.

tot dinsdag :_schater

Vlampiep


denistel

Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

wie zijn b keus dan?? we mutte eerst maar zien of we met de basis spelers dit
kunnen winnen.