Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op augustus 25, 2018, 23:30:08
Thuis, dacht ik. En dat ging niet best. Was volgens mij 2 0 nu verlenging

1-0 Barto???
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2018, 23:47:54
1-0 Barto???

nee mister B en 2-0 door Scheepers inde 120 min.

wordt een lastig avondje daar denk ik

speculeter

Dinsdag 25 September 5 uur.
Live op fox

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 28, 2018, 12:57:54
Dinsdag 25 September 5 uur.
Live op fox

Ga er maar niet vanuit dat we live zijn, dat zullen de wedstrijden van 18:30 en 20:45 zijn

DayDreamer

Dit soort kutpotten komen echt niet live hoor.

speculeter

Citaat van: DayDreamer op augustus 29, 2018, 10:56:56
Dit soort kutpotten komen echt niet live hoor.
staat toch echt op fox


hobbes

Schijnt nu om 19:45 te beginnen.

Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? Het duel tussen SC #Cambuur en de Koninklijke HFC in de tweede ronde van het #KNVB-Bekertoernooi zal worden gespeeld op dinsdag 30 oktober om 19.45 uur!

#CAMHFC
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2018, 16:46:13
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? Het duel tussen SC #Cambuur en de Koninklijke HFC in de tweede ronde van het #KNVB-Bekertoernooi zal worden gespeeld op dinsdag 30 oktober om 19.45 uur!

#CAMHFC

Benieuwd naar de animo voor deze wedstrijd; mannetje of 4000?

Vlampiep

Ja meer zal het niet worden denk ik.
Maar Cambuur moet zich eerst maar eens van deze tegenstander ontdoen.
Als Hake zijn tactiek niet gericht is op afjagen, snelle balcirculatie en de tegenstander kapot spelen, zal het mij niet verbazen dat we aan het einde van de wedstrijd met lege handen staan.

PePe

Is er iets bekend over toegangsprijzen, en eventuele voordelen voor seizoenkaarthouders?

hobbes

Citaat van: PePe op oktober 27, 2018, 16:51:04
Is er iets bekend over toegangsprijzen, en eventuele voordelen voor seizoenkaarthouders?

Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

okkele

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

was?
zat daar een deadline op dan?
wat een bullshit van de club.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie