Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Dat is toch fantastisch, dat je een compleet ander team kan opstellen, welke nog steeds competitief is op eerste divisie niveau?!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op december 16, 2020, 12:50:26
Zoals ik al verwachtte morgen deze opstelling volgens verschillende media:

Stevens; Ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Breij, Hoedemakers, Maulun; Antonia, Pouwels, Oratmangoen.

Gewoon een uitstekend team trouwens, wat mij betreft. Op Bangura en Pouwels na zijn ze allemaal al eens (tijdelijk) vaste basisspeler geweest in de afgelopen anderhalf jaar. En het is ook niet zo dat de vaste 11 de laatste tijd de pannen van het dak speelden.
toch weer een heel knap elftal

Noordcambuur

Misschien kunnen we nu wel de Eagles verslaan met deze basiself.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vrees dat dat we niet gaan winnen morgen. Ik hoop op doorgaan na gelijkspelletje...
Henk, held, bedankt

Galdiano

Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc4-ever

Citaat van: Galdiano op december 16, 2020, 13:48:49
Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
tja dat krijg je met een brede selectie. Begrijpelijk dat hij t niks vind. Maar t is zoals t is.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op december 16, 2020, 13:48:49
Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
Moet hij maar beter presteren.

speculeter

Antonia is einde oefening.

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:22:31
Antonia is einde oefening.
want?

Is toch logisch wat hij zegt?
En aan zinn instelling ligt het niet.

Beetje jammer zulke opmerkingen

James

Zegt volgens mij niks bijzonders in het interview op lc.nl.
Is zelfkritisch en zegt alleen dat bankzitten niks voor hem is en dat hij, aan het eind van seizoen loopt zijn contract af, zich op deze manier ook niet bij andere ploegen in de kijker kan spelen.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:22:31
Antonia is einde oefening.
Wel wat voorbarig, Zou er ook niet raar van opzien dat hij morgenavond de man van de wedstrijd wordt met assists en doelpunt.
Grillige speler die soms geweldig kan voetballen en soms hopeloos kan falen.
Ik ga er van uit dat de mannen morgen avond ons niet teleurstellen en Excelsior klop geven.

speculeter

Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:49:07
Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft Antonia het afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien en met name zijn attitude geeft niet de indruk dat hij er nog plezierig heeft.
Maar onverlet dit kan hij geweldig goed voetballen, maar laat het bijna niet meer zien.
Als hij het niet meer kan opbrengen om zich weer in de basis te voetballen, wordt het tijd dat hij stopt.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:49:07
Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Antonia heeft de pech dat hij hier 3 betere spelers voor zich heeft. Hij zit daar gewoon achter en heeft zn leeftijd ook niet mee. Maar het is nog steeds een alleraardigste speler. Zou me na dit interview niet verbazen dat hij in de winterstop vertrekt. Hij is fit maar speelt niet en heeft ook niet meer alle tijd van de wereld.