Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2017, 18:00:40
Er is een goede kans dat Utrecht te slap begint en dan is het in de regel niet zo makkelijk om om te schakelen. We zijn zeker niet kansloos en een speler als Tissoudali is heel lastig af te stoppen als die z'n dag heeft. Barto wil ook nog wel eens vriend en vijand verbazen in speciale potjes.

waarom zouden ze slap beginnen dan..ik hoop het wel maar ik denk juist
dat ze het 1e kwartier vol gas geven.

Bankzitter

Onderschatting... we staan 9e in de JL, daar kijken spelers naar volgens mij. En dan kan de trainer roepen van scherp beginnen, er zijn er soms toch een paar die denken dat het wel goed komt. Ajax is het ook overkomen dus waarom niet.

Maar het eerste kwartier goed doorkomen is inderdaad heel belangrijk.

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2017, 19:46:06
Onderschatting... we staan 9e in de JL, daar kijken spelers naar volgens mij. En dan kan de trainer roepen van scherp beginnen, er zijn er soms toch een paar die denken dat het wel goed komt. Ajax is het ook overkomen dus waarom niet.

Maar het eerste kwartier goed doorkomen is inderdaad heel belangrijk.

De eerste 90 minuten goed doorkomen, om in de blessuretijd met een counter de 0-1 te maken. Laten we dat doen.  :y

PePe

Ondanks de eerder gemaakte afspraken met de keepers, zou ik beginnen met de beste keeper op dit moment. Ik vind het belang voor de club erg groot, daarom moet je het maximale er nu ook uit halen.

Yellow Army

Citaat van: PePe op januari 23, 2017, 22:46:28
Ondanks de eerder gemaakte afspraken met de keepers, zou ik beginnen met de beste keeper op dit moment. Ik vind het belang voor de club erg groot, daarom moet je het maximale er nu ook uit halen.

En wie is de beste keeper op het moment dan? Na alle plussen en minnen van beide heren kom ik tot de conclusie dat het lood om oud ijzer is.
Area 58

EdsjeSCC

Citaat van: Yellow Army op januari 23, 2017, 23:05:12
En wie is de beste keeper op het moment dan? Na alle plussen en minnen van beide heren kom ik tot de conclusie dat het lood om oud ijzer is.

De technische staf vindt zeinstra op dit moment beter anders staat ie niet in de basis. Dus in dat geval hem dus opstellen

Collingwood

Vermoedelijke opstelling (volgens HaH):

Nienhuis; Anderson, El Baad, Peersman, Schilder, Houtkoop; E. Bakker, Tissoudali, Monteiro; Barto, Hoefdraad.

Anderson is een twijfelgeval en wordt mogelijk vervangen door Van Deelen. Lijkt me verder niet uitgesloten dat Tissoudali morgen voorin speelt en Barto of Hoefdraad op het middenveld. Lilipaly is ook speelgerechtigd.

Cambuur meldt dat er 675 uitsupporters meegaan.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Toch raar streek valt uit en noor komt. En nu speelt streek niet en speelt tissoudali. Of gaan we nu ineens wel met buitens spelen.

Collingwood

Citaat van: sk13 op januari 24, 2017, 16:09:11
Toch raar streek valt uit en noor komt. En nu speelt streek niet en speelt tissoudali. Of gaan we nu ineens wel met buitens spelen.

Uit de uitleg van Sipke bleek dat het ook om scorend vermogen gaat. Oftewel, de topscorer valt uit, wie kan dat het best opvangen? Daarnaast stond Tissoudali er zaterdag al in toen Streek geblesseerd uitviel.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het precies staat morgen.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op januari 24, 2017, 16:37:39
Uit de uitleg van Sipke bleek dat het ook om scorend vermogen gaat. Oftewel, de topscorer valt uit, wie kan dat het best opvangen? Daarnaast stond Tissoudali er zaterdag al in toen Streek geblesseerd uitviel.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het precies staat morgen.
Barto kan ook nog op Streek zijn positie komen. Vol op de counter spelen met Hoefdraad en Tissoudali voorin.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2017, 16:39:41
Barto kan ook nog op Streek zijn positie komen. Vol op de counter spelen met Hoefdraad en Tissoudali voorin.

Dat lijkt mij ook het meest logische. Hoefdraad zal, als hij zijn normale niveau weer haalt, Tissoudali goed kunnen bedienen.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Dat zal collingwood. Maar toen viel hij in voor hoefdraad . Dat is een beetje zijn positie. En noor hoort op middenveld. Nu wordt het weer schuiven. Maar goed het zal wel. Als we van utreg winnen dan is het me allemaal wel best. Maar logisch vind ik het niet

Gasgeve

Citaat van: sk13 op januari 24, 2017, 16:51:43
Dat zal collingwood. Maar toen viel hij in voor hoefdraad . Dat is een beetje zijn positie. En noor hoort op middenveld. Nu wordt het weer schuiven. Maar goed het zal wel. Als we van utreg winnen dan is het me allemaal wel best. Maar logisch vind ik het niet
Zijn positie is linksbuiten. Dus de positie van Tissoudali bestaat niet in dit systeem wat we spelen.

denistel

waarom noor er niet gewoon in?

nienhuis -anderson-el baad-schilder-peersman-houtkoop-bakker-Monteiro-noor-hoefdraad en tissoundali

Collingwood

Mogelijke verklaring: Omdat Barto binnen de huidige opstelling samen met Peersman de enige is die wel eens een kopduel wint en Utrecht een fysiek sterke ploeg heeft. (Ik probeer ook maar wat te bedenken hoor, mij lijkt Noor opstellen ook logischer.)
Kalmte alleen kan u redden.