Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

Das pure speculatie :P

hobbes

Citaat van: okkele op oktober 27, 2018, 18:02:29
was?
zat daar een deadline op dan?
wat een bullshit van de club.

Is duidelijk omgeroepen tijdens de wedstrijd tegen Helmond Sport, toen kon je al kaartjes halen.

Bankzitter

Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

Kallon voor Conraad, Steenvoorden voor Mbende, Schils voor Boerlage... wordt er inderdaad flink minder van dan.

AL

Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2018, 19:27:18
Kallon voor Conraad, Steenvoorden voor Mbende, Schils voor Boerlage... wordt er inderdaad flink minder van dan.

Met de eerste 2 zal het zeker niet minder worden.
Conraad en Mbende vind ik de zwakste schakels momenteel.
Jammer dat Boerlage (zwaar) geblesseerd is geraakt. Deed het tegen Helmond prima.

EdsjeSCC

Van koesveld 25 en 26 wedstrijden voor Helmond, maar die is nog minder dan Mbende?
Anders zou ik hem met Steenvoorden opstellen en Schilder op 6

Galdiano

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Lees er anders niks van?

http://cambuur.nl/nieuws/14039/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op oktober 27, 2018, 11:22:17
Benieuwd naar de animo voor deze wedstrijd; mannetje of 4000?
nee er komen geen 4000 man naar deze wedstrijd

LWD vak 7

3000 mogen we blij mee zijn.

Vlampiep

Citaat van: LWD vak 7 op oktober 28, 2018, 11:36:47
3000 mogen we blij mee zijn.
Andere jaren was het stadion redelijk gevuld tegen een amateurclub.
Jammer, maar dit lijkt mij het gevolg dat er geen spelers in de selectie zijn waarvoor mensen naar het stadion komen.
Maar dat houdt mij niet tegen en ben uiteraard van de partij.

Casuals-lwd

Zo'n wedstrijd had je gratis moeten maken voor seizoenkaarthouders.

hobbes

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 28, 2018, 17:37:46
Zo'n wedstrijd had je gratis moeten maken voor seizoenkaarthouders.

Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?

LWD vak 7

Ik ben ook wel van de partij. 2x naar Cambuur deze week is een leuk vooruitzicht.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2018, 17:28:38
Andere jaren was het stadion redelijk gevuld tegen een amateurclub.
Jammer, maar dit lijkt mij het gevolg dat er geen spelers in de selectie zijn waarvoor mensen naar het stadion komen.
Maar dat houdt mij niet tegen en ben uiteraard van de partij.

Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2018, 20:13:50
Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.
Nou ajuu dan maar en tot volgend seizoen.