Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Denistel het begint bij de trainer die moet ze op scherp zetten.

denistel

die vind dat het goed gaat toch dus die gaat zo door

piene hassus

DTD was al moeiluk

hobbes

Vanmiddag dezelfde 11 als afgelopen vrijdag volgens het LC. Ik hoop dat N'Toko voor vrijdag gespaard wordt dan.

Hendrikscc

Citaat van: hobbes op september 20, 2016, 10:45:19
Vanmiddag dezelfde 11 als afgelopen vrijdag volgens het LC. Ik hoop dat N'Toko voor vrijdag gespaard wordt dan.

Dat hoop ik ook inderdaad. Verwacht dat het vanavond wel moet gaan lukken met deze 11.
Word de pot ook ergens uitgezonden ?

denistel

1e div wut al niet eens uitzonden sun bekerpot al helemaal niet.op de radio
kun je het wel volgen en s,avonds de samenvattingen bij Veronica.
hou het op 1-4 a 1-5 en dan thuis tegen F.Noord.

hobbes

Citaat van: Hendrikscc op september 20, 2016, 11:32:26
Dat hoop ik ook inderdaad. Verwacht dat het vanavond wel moet gaan lukken met deze 11.
Word de pot ook ergens uitgezonden ?

Fox heeft hem niet rechtstreeks, dus ik denk het niet

Hendrikscc

Bedankt voor de snelle reacties, dan wordt het radio |:)

oldehove

Als we deze pot winnen, Wanneer is dan weer de loting?
ut komt su as het komt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Woensdag dacht ik na de laatste wedstrijd
Henk, held, bedankt

de Kale


Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 20, 2016, 11:51:28
1e div wut al niet eens uitzonden sun bekerpot al helemaal niet.op de radio
kun je het wel volgen en s,avonds de samenvattingen bij Veronica.
hou het op 1-4 a 1-5 en dan thuis tegen F.Noord.
nou denistel 1-4 à 1-5 nou dat denk ik niet wordt een hele zware pot,ik moet nog maar zien of we daar gaan winnen.

Collingwood

#57
Straks inderdaad dezelfde opstelling dan tegen Fortuna.

Correctie: Klopt niet helemaal, alleen Gyasi is vervangen, namelijk door Gouriye. Gyasi zit wel op de bank. N'Toko, Steenvoorden, Boutzamar, Schilder en Hemmen zitten niet bij de selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer


El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 10:07:08
opletten op jaap van duin ik zeg het nog maar eens een keer.
Geen paniek. Messias Jaap van Duin zit niet bij de selectie. Maken we toch kans om te winnen. :_schater