Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Man man man...

Noordcambuur

Deze gaan we niet winnen met deze scheidsrechter gvd er is toch een VAR :(

Destroyer

Een goed begin is het halve werk  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Met deze verdediging zouden we zelf niet mee kunnen in de dames competitie. En dit heeft niets te maken met een Var of scheids.

wiekie1969

Maandag winnen we weer tegen Oss.

wiekie1969

Wat een stelletje dooien juh. Die Tol en Poll lachwekkend slecht. Zit geen greintje passie in.

Vlampiep

Ik erger mij helemaal de tering aan het slechte spel van Cambuur. Totaal geen controle over de bal en spel.
De beperktheid van diverse spelers komt hier pijnlijk tot uitdrukking. 2e helft maar jeugd er in krijgen die in ieder geval wat speeltijd.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:13:39
Wat een stelletje dooien juh. Die Tol en Poll lachwekkend slecht. Zit geen greintje passie in.
bergsma speelt als een bejaarde met de broek vol stront

Stiens

Wat een gezapige boel man. Tempo moet omhoog, speel die amateurs kapot man.

AL

Bergsma, van Mullem en Poll.
Kelderklasse materiaal.

HansKazan

Wat is die Smit toch verschrikkelijk overschat.

wiekie1969

Waarom speelt Smand niet. Van Mullem ken he-le-maal niks

AL

Aub grijp toch een keer in.
Smand sowieos erin.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:17:02
Ik erger mij helemaal de tering aan het slechte spel van Cambuur. Totaal geen controle over de bal en spel.
De beperktheid van diverse spelers komt hier pijnlijk tot uitdrukking. 2e helft maar jeugd er in krijgen die in ieder geval wat speeltijd.

Wudde gewoon 10e aan het einde vd rit. 100 voor, 80 tegen.

papier

Citaat van: AL op januari 25, 2024, 20:22:06
Aub grijp toch een keer in.
Smand sowieos erin.

Smand anders ook dik de fout in gegaan tegen Den Bosch