Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:37:04
Jezus kristus en dat is wel meteen geel weer hoor..  :R

Was ook wel geel

drg

Citaat van: papier op januari 25, 2024, 20:38:43
Was ook wel geel

Ik heb zeker 3 momenten gezien dat zij ook wel geel mochten krijgen, maar die worden niet gegeven

papier

Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:39:42
Ik heb zeker 3 momenten gezien dat zij ook wel geel mochten krijgen, maar die worden niet gegeven

Dat is zeker waar

Inferno-058

Wat een voorspelbaar voetbal telkens, alles op Uldrikis en dan hopen dat er een kans uitkomt.

Bernardo


Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Sterkte

sunderland


sunderland

Wat slecht is dit. Ben bang voor een rode kaart( 2xgeel)

papier

Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 20:50:19
dat die betaald speelt?.

Hoe heeft hij zoveel wedstrijden op zijn naam staan? Dat kan niet met het niveau dat wij van hem zien

Specuveter

Je kan 100 keer de bal overspelen.
Maar je wint deze pot maar op ??n manier
Ballen hoog op Uldrikis en Smit met lopende mensen er om heen.
Lijkt me niet zo moeilijk.

nee,wel?

Liekt wel een parodie op de  wedstriid van vorig beker seizoen tegen de treffers in groesbeek de rest is geschiedenis............ 8P :(

papier

Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 20:51:44
Je kan 100 keer de bal overspelen.
Maar je wint deze pot maar op ??n manier
Ballen hoog op Uldrikis en Smit met lopende mensen er om heen.
Lijkt me niet zo moeilijk.

Staan daar 80 man van Hercules

Vlampiep

Het wordt weer eens duidelijk dat het meer en deel van onze selectie geen instelling heeft die past bij h3t professionele voetbal.
Alle contracten die aflopen niet verlengen en wat je kwijt kunt  strikje er om en laten gaan en wat overblijft, Omrin vuilstort
Ik zie die amateurs strijden en spelen met passie,  dat heeft die rose betaalde  brigade van ons niet in hun lijf.


Bankzitter

We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.